24 lutego zainauguruję swoją działalność Business Mixer – cykl organizowanych przez Polskę Przedsiębiorczą imprez, na których młode, startujące firmy będą miały możliwość spotkania biznesowych e
Na całym świecie firmy w pośpiechu wdrażają nowoczesne technologie. Wykorzystując coraz częściej tablety, smartfony i media społecznościowe, zapominają o dostosowywaniu swoich systemów bezpieczeństwa do błyskawiczni
Nawet małe firmy wykonują co miesiąc średnio do 50 przelewów bankowych. Aby ułatwić przedsiębiorcom nie tylko samą operację, ale także zarządzanie tym obszarem finansów firmy i kontrolę nad dokumentami z nim z
Dom Maklerski ING wprowadza obniżoną prowizję od obrotu akcjami na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowe stawki obowiązują od 1 stycznia 2013 r. Obniżona prowizja jest ustalana bez dodatkowych warunków i formalno
W całym 2009 roku Bank BGŻ osiągnął zysk netto na poziomie 108 mln zł, a zysk brutto wyniósł 127 mln zł ? wynika z audytowanych danych. – Cały 2009 rok był wyjątkowo trudny dla sektora finansowego. Choć w drugiej
Warszawa, 23.08.2018 r.Rynek faktoringu w Polsce rozwija się dynamicznie i zyskuje coraz większe uznanie wśród przedsiębiorców. Z tego narzędzia finansowania biznesu korzysta prawie co dziesiąta firma – wynika z 15. fali bad
Zarządy Kredyt Banku i Banku Zachodniego WBK podpisały dzisiaj Plan Połączenia oraz wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o udzielenie zezwolenia na połączenie obu banków. Parytet wymiany akcji ustalono na 6,96 akcji Bank
Konto bez opłat! To specjalna oferta dla emerytów i rencistów. Zakład Ubezpieczeń Społecznych wraz z dwoma działającymi na polskim rynku bankami uruchomił pilotaż nowego sposobu odbioru świadczeń. Dziś blisko 46 proc. wyp
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca wrześ
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek