Finanse Wiadomości branżowe

Kibice zapłacą kartami mBanku z wizerunkiem Stadionu Narodowego

W związku z mistrzostwami UEFA EURO 2012 BRE Bank przygotował specjalną, limitowaną serię zbliżeniowych kart płatniczych typu pre-paid z logo mBanku i wizerunkiem Stadionu Narodowego. Karty można nabyć w serwisie aukcyjnym Allegro.

Karty zbliżeniowe będą głównym środkiem płatniczym we wszystkim punktach usługowych na terenie Stadionu Narodowego w Warszawie, gdzie wyeliminowano obrót gotówkowy. Można będzie nimi zapłacić także na terenie warszawskiej Strefy Kibica oraz w każdym innym punkcie obsługującym płatności zbliżeniowe. Dzięki temu obsługa kibiców zostanie znacznie przyspieszona.

? Wykorzystanie kart z technologią zbliżeniową to przede wszystkim znaczna oszczędność czasu podczas imprez masowych, kiedy wiele osób chce skorzystać z punktów gastronomicznych w krótkim czasie ? wyjaśnia Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej BRE Banku. ? Ponieważ przy płatnościach za transakcje do kwoty 50 zł nie jest wymagane podanie numeru PIN, odbywają się one szybciej ? dodaje.

Z mBankowych kart pre-paid będzie można skorzystać zarówno w trakcie mistrzostw, jak i już po nich. ? Jest to możliwe, ponieważ kartę w każdej chwili można doładować, wpłacając dowolną kwotę na osobny numer rachunku ? wyjaśnia Dariusz Nalepa z BRE Banku i dodaje, że dzięki temu kibice zyskują nie tylko praktyczne narzędzie do szybkich płatności, ale również użyteczną pamiątkę związaną z mistrzostwami w piłce nożnej.

Karty z logo mBanku i wizerunkiem Stadionu Narodowego można zamówić za pośrednictwem portalu aukcyjnego Allegro.

W trakcie meczów UEFA EURO 2012, rozgrywanych na Stadionie Narodowym w Warszawie, będzie można płacić również pozostałymi kartami debetowymi i kredytowymi mBanku z funkcją zbliżeniową.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym blisko 2,8 mln klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez klientów w Polsce. W roku 2011 został ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie ?Przyjazny Bank Newsweeka?. Otrzymał też tytuł ?Złotego Banku2011? w plebiscycie ?Złoty Bankier?.

Similar Posts