Notowana na NewConnect firma Power Price S.A. - operator platformy sprzedaży online łączÄ…cej rozwiÄ…zania sklepu internetowego, gieÅ‚dy towarowej oraz portalu zakupów grupowych zakoÅ„czyÅ‚a emisjÄ™ akcji. SpóÅ‚ka z emisji 10 mln akcji serii D pozyskaÅ‚a 1 mln zÅ‚ na dalszy rozwój dziaÅ‚alnoÅ›ci.
Zapisy na akcje byÅ‚y przyjmowane od 12 grudnia ub. r. W pierwszym terminie, przeznaczonym dla akcjonariuszy dysponujÄ…cych prawem poboru dokonano zapisów na 2.181.417 akcji serii D, po cenie emisyjnej 0,1 zÅ‚. Z uwagi na nieobjÄ™cie dostÄ™pnej puli akcji, ZarzÄ…d Power Price postanowiÅ‚ skorzystać z przysÅ‚ugujÄ…cego mu uprawnienia wynikajÄ…cego z art. 436 §4 ksh i zdecydowaÅ‚ iż do dnia 12 marca 2012 roku dokona przydziaÅ‚u nie wiÄ™cej niż 7.818.583 akcji serii D osobom przez siebie wskazanym. W wyniku dziaÅ‚aÅ„ zarzÄ…du Power Price – udaÅ‚o siÄ™ uplasować emisjÄ™ w caÅ‚oÅ›ci i zapewnić SpóÅ‚ce Å›rodki finansowe na dalszy rozwój.
-„Przeprowadzamy emisjÄ™ akcji po cenie nominalnej z uwagi na fakt, że nadal jesteÅ›my na bardzo wczesnym etapie rozwoju” – mówi Piotr SkawiÅ„ski Prezes Power Price S.A. „Uplasowanie caÅ‚ej puli akcji, jaka byÅ‚a w dyspozycji ZarzÄ…du w bardzo trudnych obecnie realiach rynku kapitaÅ‚owego, jest dużym sukcesem naszej mÅ‚odej SpóÅ‚ki i dowodem na olbrzymie zaufanie jakim inwestorzy obdarzyli SpóÅ‚kÄ™ i jej model biznesowy” – dodaje Prezes Power Price S.A.
Pozyskane Å›rodki SpóÅ‚ka przeznaczy na rozwój platformy, w szczególnoÅ›ci zaÅ› na wzmocnienie DziaÅ‚u Sprzedaży i ObsÅ‚ugi Klienta, intensywniejsze dziaÅ‚ania promocyjne oraz na udoskonalenie obsÅ‚ugi logistycznej zamówieÅ„ spÅ‚ywajÄ…cych od klientów.
- „Obecna, dość niepewna sytuacja w gospodarce paradoksalnie jest szansÄ… na szybszy rozwój SpóÅ‚ki. Trudne czasy zwiÄ™kszajÄ… presjÄ™ na szukanie oszczÄ™dnoÅ›ci, a model dziaÅ‚ania platformy e-commerce prowadzonej przez PowerPrice S.A. zakÅ‚ada zaoferowanie klientowi możliwie najkorzystniejszych cen na rynku przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej jakoÅ›ci towarów – wyjaÅ›nia Piotr SkawiÅ„ski, Prezes Power Price – dodatkowe Å›rodki na dziaÅ‚alność SpóÅ‚ki na pewno pomogÄ… w wykorzystaniu tego sprzyjajÄ…cego nam trendu rynkowego – dodaje SkawiÅ„ski.
Filozofia Power Price zakÅ‚ada, że wszelkie oszczÄ™dnoÅ›ci i rabaty wynegocjowane z dostawcami sÄ… oddawane klientowi koÅ„cowemu – platforma zaÅ› pobiera jedynie stałą opÅ‚atÄ™ technologicznÄ… od producentów. Power Price uzyskuje niskie ceny dla klientów poprzez skracanie Å‚aÅ„cucha dostawców (towar na platformie na przykÅ‚ad folia stretch podchodzi od producentów, rzadko od dystrybutorów, pomijani sÄ… inni poÅ›rednicy handlowi), rabaty indywidualne które otrzymujÄ… kupujÄ…cy w iloÅ›ciach hurtowych, oraz poprzez rabaty grupowe, naliczane na koniec miesiÄ…ca, a uzależnione od wszystkich zakupów dokonanych w caÅ‚ym miesiÄ…cu u danego producenta. Obecnie na platformie e-commerce znajduje siÄ™ prawie 30 000 produktów takich jak artykuÅ‚y biurowe, Å›rodki czystoÅ›ci, meble, artykuÅ‚y motoryzacyjne i inne.
