W pierwszym etapie konkursu organizowanego w ramach kampanii Narodowy Program Przedsiębiorczości wzięło udział blisko 10 tysięcy osób. Obecnie trwa drugi etap Programu. Jego uczestnicy do 15 stycznia będą składać biznesplany
Odświeżona szata graficzna i nowy interfejs użytkownika połączony z nowymi funkcjonalnościami to główne zalety nowej odsłony serwisu. PKO Bank Polski modyfikuje sposób prowadzenia komunikacji z klientami w Interne
mBank rozpoczyna kolejną kampanię reklamową eKONTA. Tym razem rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych, oferowanych ze zniżką. Dodatkowo, klienci banku mogą też skorzystać z promocyjnego oprocentowa
ING Bank Śląski rozszerzył pakiet powitalny dla przedsiębiorców. Od 1 lipca br. do oferty dodano usługę internetowego fakturowania i księgowości oraz oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Klienci z tego seg
Od poniedziałku, 12 grudnia br. oprocentowanie NKO w Banku Pocztowym wynosi 3%.Zmiana oferty dotyczy jedynie skorygowania oprocentowania. Do tej pory wynosiło ono 4% bez względu na kwotę. Otwarcie, jak i prowadzenie Nowego Konta O
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej. W kampanii Bank zwraca uwagę na fakt, że oferuje bardzo tanią, a przez to jedną z najlepszych na rynku pożyczek gotówkowych. Kampania potrwa do końca wrześ
Platforma mobilna to jeden z największych sukcesów NK - przez komórki regularnie korzysta z portalu ponad milion Użytkowników. Za rozwój mobilnych produktów będzie odpowiedzialny Marcin Barciński znany m.in. z kierowania platf
Dominik Czarnota, dotychczasowy prezes zarządu spółki prowadzącej największy polski portal społecznościowy, opuszcza firmę. W nowej strukturze spółki jego kompetencje zostaną podzielone między osobami odpowiedzialnymi za ro
Finanse rodziny ? powinny być jak finanse dobrej firmyautorem artykułu jest Joanna WiejakO finansach rodziny w Polsce rozmawia się rzadko. Mówimy, że finanse nas nie interesują. Albo w rozmowach z przyjaciółmi narzekamy na zb
Blisko 40% właścicieli firm small biznes twierdzi, że najlepszym źródłem pozyskiwania nowych zleceń dla ich firm są rekomendacje dotychczasowych klientów - wynika z badania zrealizowanego przez Synergian.pl-