Firma Sage sp. z o.o. rozpoczęła wdrożenie oprogramowania Sage ERP X3 u polskiego dostawcy najwyższej jakości materiału szkółkarskiego, w tym drzewek i krzewów: firmie Fructoplant.Wdrożenie rozwiązania Sage ERP X3 potrwa o
ING Bank Śląski w ramach programu bankujesz-kupujesz przygotował ofertę świąteczną. Klienci, którzy do końca roku dokonają zakupów w programie mogą skorzystać z wyjątkowych okazji. Wystarczy posiadać konto osobiste, odpo
Wszystko na temat kredytu studenckiego.autorem artykułu jest Kamil FudaliKredyt studencki ? Czym jest i dla kogo. Pytanie proste bo na pewno dla studenta, ale czym właściwie jest ? Tego często nie wie każdy. Dla każdego normaln
Kredyt mieszkaniowy dla studentów.autorem artykułu jest Beata MadejKredyt mieszkaniowy jest dostępny dla studentów lub absolwentów (do roku po ukończeniu studiów) wyłącznie dla osób o dobrej historii kredytowej, tzn. nie po
Dotpay, niekwestionowany lider rynku płatności elektronicznych, ponownie wzbogaca swoją ofertę. Do listy obsługiwanych przelewów dodać można kolejny kanał płatności – Przelew z GetinBanku. Płatności za pomocą
W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorst
Chiny otwierają drzwi dla przedsiębiorców z zagranicy. Istnieje spora szansa, że na chiński rynek trafi wiele towarów pochodzących z Polski. A to wszystko dzięki Międzynarodowym Targom dla Chińskich Importer
Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu ?Bank na medal? przygotowanego przez ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek? w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.Bank zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3
Przekazywanie pieniędzy za pomocą przelewów bankowych zwykle jest bardzo wygodne i bezpieczne. Jednak w rzadkich przypadkach nie docierają one do odbiorcy. Expander uspokaja, że pieniądze w bankowych systemach nigdy n
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic