Wiadomości branżowe

TAURON Ciepło: Nowy kolor ciepłej wody. Jak familoki mogą się zmienić

TAURON Ciepło: Nowy kolor ciepłej wody. Jak familoki mogą się zmienić
TAURON Ciepło rusza z kampanią, która pokaże mieszkańcom regionu jak można diametralnie poprawić komfort ich życia w budynkach wielorodzinnych. Ponad miliard złotych w ramach likwidacji niskiej emisji, kolejne miliony z programu KAWKA oraz innych projektów WFOŚiGW – w najbliższych latach na inwestycje w budynkach mieszkalnych związane z ochroną środowiska zostaną przeznaczone znaczne środki.  Jednym z głównych problemów ekologicznych Górnego Śląska i Zagłębia jest niska emisja, czyli bardzo szkodliwe gazy i pyły powstające w wyniku spalania złej jakości węgla i śmieci. To efekt tego, że nadal na bardzo wielu osiedlach mieszkania ogrzewane są indywidualnymi piecami węglowymi (np. piecami kaflowymi).- W naszym regionie dobrze radzimy sobie z eliminacją starych urządzeń grzewczych w budynkach jednorodzinnych. Niestety, nie było jeszcze kompleksowej propozycji działań dla kamienic i innych budynków wielorodzinnych, w tym typowych dla naszego krajobrazu tzw. familoków. Jednak to się zmieni – zapewnia Henryk Borczyk, prezes zarządu TAURON Ciepło.W najbliższych latach wiele środków uruchomionych zostanie na działania, które w ramach walki

TAURON Ciepło rusza z kampanią, która pokaże mieszkańcom regionu jak można diametralnie poprawić komfort ich życia w budynkach wielorodzinnych. Ponad miliard złotych w ramach likwidacji niskiej emisji, kolejne miliony z programu KAWKA oraz innych projektów WFOŚiGW ? w najbliższych latach na inwestycje w budynkach mieszkalnych związane z ochroną środowiska zostaną przeznaczone znaczne środki.  

Jednym z głównych problemów ekologicznych Górnego Śląska i Zagłębia jest niska emisja, czyli bardzo szkodliwe gazy i pyły powstające w wyniku spalania złej jakości węgla i śmieci. To efekt tego, że nadal na bardzo wielu osiedlach mieszkania ogrzewane są indywidualnymi piecami węglowymi (np. piecami kaflowymi).

– W naszym regionie dobrze radzimy sobie z eliminacjÄ… starych urzÄ…dzeÅ„ grzewczych w budynkach jednorodzinnych. Niestety, nie byÅ‚o jeszcze kompleksowej propozycji dziaÅ‚aÅ„ dla kamienic i innych budynków wielorodzinnych, w tym typowych dla naszego krajobrazu tzw. familoków. Jednak to siÄ™ zmieni ? zapewnia Henryk Borczyk, prezes zarzÄ…du TAURON CiepÅ‚o.

W najbliższych latach wiele Å›rodków uruchomionych zostanie na dziaÅ‚ania, które w ramach walki z niskÄ… emisjÄ… pozwolÄ… wyremontować starsze budynki. Ponad miliard zÅ‚otych na ten cel zostanie przekazanych na rzecz ?Programu likwidacji niskiej emisji na terenie konurbacji Å›lÄ…sko-dÄ…browskiej?. Kolejne miliony na modernizacjÄ™ mogÄ… pochodzić z programu KAWKA (Clean Air for Europe – Dyrektywa  2008/50/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 21 maja 2008  w sprawie czystszego powietrza dla Europy) oraz innych projektów Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Åšrodowiska i Gospodarki Wodnej.   

W związku z tym w najbliższych dniach TAURON Ciepło rozpoczyna kampanię ?Nowy kolor ciepłej wody?. Jej celem jest zwrócenie uwagi na możliwość zastąpienia wymagających obsługi i stwarzających niebezpieczeństwo urządzeń do ogrzewania wody (m.in. piecyki gazowe, bojlery) ciepłą wodą z sieci TAURON Ciepło. 

– Podobnie jak przy kampanii ?Niska emisja ? Wysokie ryzyko?, do której zaangażowaliÅ›my m.in. kominiarzy, łączymy promocjÄ™ naszych produktów z funkcjÄ… spoÅ‚ecznÄ…. Na przykÅ‚adzie ciepÅ‚ej wody chcemy pokazać, że niewielkim wysiÅ‚kiem można poprawić bezpieczeÅ„stwo w mieszkaniu przy równoczesnym wzroÅ›cie wygody i oszczÄ™dnoÅ›ci w rachunkach. Co istotne, taka inwestycja może zostać w dużej części sfinansowana ze Å›rodków pomocowych ? dodaje Henryk Borczyk, prezes zarzÄ…du TAURON CiepÅ‚o.

A to już wiesz?  Ponad 800 placówek Grupy Poczty Polskiej umożliwi Polakom zaÅ‚ożenie konta w BIK i potwierdzenie wiarygodnoÅ›ci finansowej

Zasadniczym elementem kampanii będą poranne spotkania przedstawicieli TAURON Ciepło z  mieszkańcami na przystankach tramwajowych i autobusowych, gdzie przy gorącej herbacie będą zachęcali do zainteresowania się tematem zmiany sposobu zapewniania sobie ciepłej wody. Na  użytek kampanii powstały także specjalne wydawnictwa drukowane. Dodatkowo przeprowadzona zostanie akcja billboardowa oraz działania w internecie.


dostarczył infoWire.pl

Źródło TAURON Polska Energia SA. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy