Finanse WiadomoÅ›ci branżowe

Styl i talent do oszczędzania w ING

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową "Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie?. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telewizyjnym ING Banku

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową "Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie?. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.

W najnowszym spocie telewizyjnym ING Banku Śląskiego wystąpiła znana aktorka Agata Kulesza, odgrywając scenę będącą pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjale do oszczędzania.

- Masz styl i talent do oszczędzania Karinko. Ale jeszcze nic nie zaoszczędziłaś ? w ten sposób bohater najnowszej reklamy ING zwraca uwagę aktorce, że zaoszczędzone w  okazji cenowej  pieniądze staną się prawdziwymi oszczędnościami, dopiero gdy trafią na konto oszczędnościowe. W innym przypadku są jedynie iluzją oszczędzania, w pułapkę której wpadła bohaterka spotu.

Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:

1)     ?Bonus na start? dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:

  • bonus dla rachunków OKO otwartych od 24 wrzeÅ›nia 2012;
  • oprocentowanie podwyższone o 2% w skali roku wobec standardowego, czyli 3,50% + 2% = 5,50% dla kwot do 100 tys zÅ‚ i 3,75% + 2% = 5,75% dla kwot powyżej 100 tys zÅ‚;
  • podwyższone oprocentowanie obowiÄ…zuje przez 4 miesiÄ…ce od daty otwarcia OKO.

2)     ?OKO Bonus? dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:

  • oferta nowego konta oszczÄ™dnoÅ›ciowego, które można otwierać od 24 wrzeÅ›nia 2012 do 31 grudnia 2012;
  • oprocentowanie 5,5% w skali roku dla nowych Å›rodków, od pierwszej zÅ‚otówki aż do kwoty 500 tys zÅ‚;
  • oprocentowanie nowych Å›rodków wpÅ‚aconych na OKO Bonus obowiÄ…zuje do 23 stycznia 2013.

Tytuł kampanii: "Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie?.

Czas trwania kampanii: od 02.12.2012 do 16.12.2012.

Narzędzia: TV: spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;

Kreacja: Brain

Zakup mediów: PanMedia Western

Cele komunikacyjne:

  • zbudowanie Å›wiadomoÅ›ci atrakcyjnej oferty zarówno dla nowych jak i obecnych klientów Banku;
  • dalsze wzmocnienie wizerunku ING, jako banku oszczÄ™dnoÅ›ciowego.
A to już wiesz?  Kroki ku bogactwu cz. I

 Nowy spot jest dostępny w serwisach Facebook i YouTube.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy