Power Price S.A., notowana na NewConnect spóÅ‚ka, która prowadzi platformÄ™ e-commerce przeznaczonÄ… do wymiany handlowej pomiÄ™dzy producentami lub dystrybutorami a klientami podtrzymuje prognozy finansowe na kolejne lata i chce na poczÄ…tku 2013 roku osiÄ…gnąć peÅ‚nÄ… rentowność operacyjnÄ….
SpóÅ‚ka Power Price w marcu br. zakoÅ„czyÅ‚a emisjÄ™ akcji, z której pozyskaÅ‚a 1 mln zÅ‚ na dalszy rozwój platformy. – „Rozwój platformy przebiega zgodnie z planem, a w niektórych parametrach np. pod wzglÄ™dem liczby umów z dostawcami udaÅ‚o nam siÄ™ przekroczyć pierwotne zaÅ‚ożenia” – mówi Piotr SkawiÅ„ski, Prezes Power Price S.A. i pomysÅ‚odawca platformy. –„DziÄ™ki sukcesowi emisji udaÅ‚o nam siÄ™ zabezpieczyć Å›rodki konieczne do dalszego rozwoju platformy aż do momentu osiÄ…gniÄ™cia rentownoÅ›ci operacyjnej” – dodaje SkawiÅ„ski.
Platforma Power Price w ostatnim czasie, bardzo intensywnie rozbudowuje ofertÄ™ produktowÄ… i poszerza asortyment towarów dostÄ™pnych za poÅ›rednictwem platformy. Na platformie dostÄ™pnych jest już ponad 30 tys. towarów jak artykuÅ‚y biurowe ( papier ksero, tonery, segregatory itp.), materiaÅ‚y opakowaniowe ( jak folia stretch ) oraz Å›rodki czystoÅ›ci, kosmetyki, produkty dla sektora HoReCa i wiele innych.
SpóÅ‚ka chce rozwijać również formułę zakupów grupowych, na której w znacznej części oparte jest funkcjonowanie platformy. Nowym rozwiÄ…zaniem, nad którym intensywnie pracuje Power Price jest stworzenie zamkniÄ™tych grup zakupowych dla klientów, którzy poszukujÄ… takiego rozwiÄ…zania dla wybranych branż. – „Prowadzimy wstÄ™pne rozmowy z przedstawicielami kilku branż, którzy poszukujÄ… możliwoÅ›ci taÅ„szych zakupów niezbÄ™dnych do prowadzenia swojego biznesu, np. w sektorze budowlanym, czy motoryzacyjnym” – mówi Piotr SkawiÅ„ski z Power Price S.A. – „Co istotne – sÄ… to rozwiÄ…zania, gdzie możemy wykorzystać nasz model funkcjonowania oparty o staÅ‚e rabaty negocjowane z dostawcami, zaÅ› z partnerem który zgÅ‚osiÅ‚ siÄ™ do nas z pomysÅ‚em na danÄ… grupÄ™ możemy podzielić siÄ™ wpÅ‚ywami osiÄ…ganymi z opÅ‚at technologicznych jakie generujÄ… umowy z dostawcami” – dodaje SkawiÅ„ski. Pomimo wykorzystywania rozwiÄ…zaÅ„ zakupów grupowych w swoim modelu biznesowym dziaÅ‚alność PowerPrice nie jest bezpoÅ›redniÄ… konkurencjÄ… dla firm takich jak Groupon, a wrÄ™cz przeciwnie. – „W typowych serwisach grupowych znajdziemy najczęściej oferty tanich pobytów w hotelach, bardzo niskich cen posiÅ‚ków w restauracjach, czy okazyjne promocje w salonach kosmetycznych, zaÅ› Power Price tanio zaopatrzy wspomniane hotele, restauracje, czy salony kosmetyczne we wszelkie artykuÅ‚y niezbÄ™dne w ich bieżącym funkcjonowaniu” – tÅ‚umaczy Piotr SkawiÅ„ski, Prezes Power Price.
SpóÅ‚ka Power Price w ub. r. wprowadziÅ‚a finalnÄ… wersjÄ™ platformy transakcyjnej. Filozofia Power Price zakÅ‚ada, że wszelkie oszczÄ™dnoÅ›ci i rabaty wynegocjowane z dostawcami sÅ‚użą klientowi koÅ„cowemu – platforma zaÅ› pobiera jedynie stałą opÅ‚atÄ™ technologicznÄ… od producentów.
