Ruszyła sprzedaż kolejnego produktu strukturyzowanego życiowej WARTY. Polisa oparta na WIBOR 3M po dwóch latach może przynieść 20,5% nieopodatkowanego zysku. Złoty Procent 2 to 2-letnia polisa na życie i doży
Samsung po raz kolejny został sponsorem kongresu wymiany doświadczeń na temat nowych technologii i ich zastosowania: ?Biznes to rozmowy?, który odbył się 4 października w Warszawie. W specjalnie przygotowanej strefie, przedstawi
Co piąty Polak przeznaczy na nadchodzące Święta więcej pieniędzy niż rok temu. To drugi najwyższy wynik w Europie. Polskie przywiązanie do świątecznej obfitości pokazuje też wysoki odsetek osób finansujących te wydatki k
Anomalie pogodowe to w Polsce coraz częstsze zjawisko. Katastrof naturalnych nie unikniemy, ale możemy przed nimi zabezpieczyć swój majątek. Eksperci Ergo Hestii przygotowali rekomendacje, jak chronić swoje mienie przed skutkami
Ranking funduszy emerytalnych – które OFE wybrać?autorem artykułu jest Jan P. LewandowskiOto nasz ranking stworzony przy wykorzystaniu rankingów Komisji Nadzoru Finansowego, dziennika Rzeczpospolita, dziennika Gazeta Wyborc
Warszawa, 31 marca 2021 r.KOMUNIKAT PRASOWYBank Pocztowy wyróżniony za BAKCYLABankowcy edukują dzieci w zakresie wiedzy o finansach1779 lekcji i spotkań dla 52 700 uczniów w 520 szkołach w całej Polsce – tak wygląda w
Kredyt mieszkaniowy dla studentów.autorem artykułu jest Beata MadejKredyt mieszkaniowy jest dostępny dla studentów lub absolwentów (do roku po ukończeniu studiów) wyłącznie dla osób o dobrej historii kredytowej, tzn. nie po
Jak budować pasywny dochód?autorem artykułu jest Sebastian SchabowskiPrzeczytałem gdzieś ostatnio zdanie, które świetnie oddaje istotę budowania pasywnego dochodu. Brzmiało mniej więcej tak:„Jeśli chcesz dostawać p
Nie będzie to jeszcze debiut na nowojorskiej giełdzie, ale ambicje spółki sięgają daleko, więc kto wie... :) Póki co notowana na NewConnect spółka będzie obecna w dniach 1-3 czerwca na konferencji WallStree
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację ?Dziecięca Fantazja? dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęśc