28 grudnia 2012 r. HDI Asekuracja TU S.A. oraz TUiR ?WARTA? S.A. połączyły siły. Powstało w ten sposób drugie pod względem wielkości towarzystwo ubezpieczeń majątkowych na polskim rynku.Około 13,5 proc. udziału w rynku ube
PKO Bank Polski modyfikuje politykę dywidendową. Wprowadzane zmiany mają na celu z jednej strony zapewnienie przewidywalności dla akcjonariuszy w zakresie strumienia oczekiwanych dywidend a z drugiej wzmocnienie bezpieczeństwa Ban
Warszawa, 23.08.2018 r.Rynek faktoringu w Polsce rozwija się dynamicznie i zyskuje coraz większe uznanie wśród przedsiębiorców. Z tego narzędzia finansowania biznesu korzysta prawie co dziesiąta firma – wynika z 15. fali bad
WÅ›ród nagÅ‚ówków: „Wielka debata w Katowicach”, „EKG pulsu gospodarki – rusza jedna z gÅ‚ównych imprez ekonomicznych w tej części Europy”, „O biznesie najlepiej rozmawi
Dzisiaj ING Bank ÅšlÄ…ski S.A. podpisaÅ‚ z holenderskim ING Lease Holding NV umowÄ™ nabycia wszystkich akcji ING ABL Polska S.A., która jest wÅ‚aÅ›cicielem spóÅ‚ek ING Lease Polska oraz ING Commercial Finance Polska. DziÄ
Grzegorz Lindenberg został nowym członkiem Rady Nadzorczej AWR WPROST.Przewodniczącym RN AWR Wprost jest Jarosław Pachowski. W skład Rady wchodzą ponadto Robert Pstrokoński i Jacek Sadowski.Grzegorz Lindenberg jest doktorem so
? ?Nowych impulsów rozwoju europejskiej gospodarki należy szukać także poza Europą. Nie tracąc z oczu najbliższych kwestii, warto myśleć globalnie? ? zapowiada główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzyszące organizator E
Polscy przedsiębiorcy z coraz większym zainteresowaniem sięgają po e-usługi. Dostępne w sieci narzędzia biznesowe pozwalają właścicielom małych i średnich firm oszczędzać czas i pieniądze. Na e-platformach z powodzeniem
Nienawidzę papierowych pieniędzy!autorem artykułu jest Krzysztof LisZaobserwowałem u siebie takie zjawisko, że gdy w portfelu noszę więcej gotówki, szybciej ona z niego znika. Nie wiem na czym to polega, bo jednak łatwiejszy
Mimo niskich płac, słabych podwyżek i kryzysu gospodarczego Polacy nie oszczędzają na świętach. Wręcz przeciwnie. Polscy konsumenci są optymistami ? aż 63% z nich sądzi, że ich sytuacja finansowa poprawi się lub pozostanie