PekaoToken ? innowacja na rynku bankowoÅ›ci elektronicznejOd Å›rody, 17 lutego 2010 r. Bank Pekao SA udostÄ™pni klientom innowacyjnÄ… usÅ‚ugÄ™ – PekaoToken. Jest to wygodna i bezpieczna, a jednoczeÅ›nie bezpÅ‚atna metoda autoryz
Czy naprawdę opłaca się zbierać punktyautorem artykułu jest Paweł Sygnowski W większości dużych marketów istnieją programy rabatowe, lojalnościowe. O co w nich chodzi tak naprawdę chodzi? Czy faktycznie jest to premiowan
? ?Nowych impulsów rozwoju europejskiej gospodarki należy szukać także poza Europą. Nie tracąc z oczu najbliższych kwestii, warto myśleć globalnie? ? zapowiada główne nurty tematyczne i wydarzenia towarzyszące organizator E
Orange jest opiekunem Karty RóżnorodnoÅ›ci w Polsce. Karta RóżnorodnoÅ›ci (ang. Diversity Charter) to miÄ™dzynarodowa inicjatywa, bedÄ…ca pisemnym zobowiÄ…zaniem organizacji do wdrażania zasad zarzÄ…dzania r&oacut
?Przejdź do BPS-u?- nowa promocja Banku BPS 2010-02-16Od 15 lutego 2010 roku Bank BPS przygotował specjalną promocję dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych pod hasłem: ?Przejdź do BPS-u?.Promocja niesie za sobą sze
Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips wykorzystuje nowÄ… usÅ‚ugÄ™ reklamowÄ… – ePOS PromoRing.PromoRing to innowacyjny, dynamicznie rozwijajÄ…cy siÄ™ system reklamowy dziaÅ‚ajÄ…cy w obszarze eCommerce. ePOS to now
Portale Bankier.pl i MamBiznes.pl wspólnie z ekspertami rynku internetowego sporzÄ…dziÅ‚y ranking najlepszych startupów października 2011 roku. W ubiegÅ‚ym miesiÄ…cu tytuÅ‚ najlepszego startupa przypadÅ‚ projektowi Stude
ING Bank ÅšlÄ…ski po raz trzeci zostaÅ‚ wyróżniony przez Corporate Research Foundation (CRF) miÄ™dzynarodowym znakiem Top Employers, który certyfikuje organizacje wedÅ‚ug miÄ™dzynarodowych standardów w dziedzinie
ING Bank Śląski wprowadził standard bezpiecznych płatności kartami kredytowymi w internecie. Teraz użytkownicy kart kredytowych ING mogą dokonywać płatności za towary i usługi w sklepach internetowych z dodatkową autoryzacj
Czy bać siÄ™ losowania OFE?autorem artykuÅ‚u jest Dawid KowalskiNajczęściej stosowanym argumentem przez sprzedawców Otwartych Funduszy Emerytalnych jest ?nie daj siÄ™ wylosować?, argument tej jest stosowany w najwiÄ™kszym natÄ