Nowy Rok już niebawem ? specjaliści od marketingu zastanawiają się, jakie będą trendy i jak przygotować strategię dla marki, która sprawdzi się w 2014 roku? Na co zwrócić szczególną uwagę, a z czego lepiej zrezygnować?
WÅ‚aÅ›nie zakoÅ„czyÅ‚y siÄ™ ÅšwiÄ™ta, ale u wiÄ™kszoÅ›ci z nas nie oznacza to jeszcze powrotu do biurowej pracy – przy wykorzystaniu zaledwie kilku dni urlopu można mieć ponad dwa tygodnie wolnego. Taki odpoczynek z pewnoÅ›ciÄ… jest przyjemny, jednak pod koniec roku nie każdy może sobie na niego pozwolić ? specjaliÅ›ci od marketingu, również internetowego, już teraz zastanawiajÄ… siÄ™, co przyniesie nadchodzÄ…cy Nowy Rok… Oto kilka rad, co należy zrobić, aby rozpocząć go jak najbardziej efektywnie i by podejmowane przez nas dziaÅ‚ania odniosÅ‚y pożądany skutek.Â
W marketingu, zwÅ‚aszcza internetowym bardzo istotnÄ… kwestiÄ… jest czas naszej reakcji. Jednak w tworzeniu spójnego planu dziaÅ‚aÅ„ zasada, że im szybciej, tym lepiej nie zawsze siÄ™ sprawdza – czÄ™sto opracowanie skutecznej strategii oznacza przeprowadzenie mnóstwa testów oraz ruchów na mniejszÄ… skalÄ™ w wielu miejscach w sieci, aby zobaczyć, który z nich jest najskuteczniejszy. Należy też tak zaplanować swoje dziaÅ‚ania, aby nie roztrwonić od razu budżetu przeznaczonego na caÅ‚y rok. Dobry plan w zakresie marketingu internetowego powinien też rozwijać siÄ™ z upÅ‚ywem czasu – nie można go tak po prostu raz przygotować, wcielić w życie i później zapomnieć o nim na kilka miesiÄ™cy.
Należy też pamiętać, że rozwiązania przynoszące szybkie efekty nie zawsze są najlepsze.
?CzÄ™sto chciaÅ‚oby siÄ™ zadziaÅ‚ać tak, aby efekty naszej pracy byÅ‚y widoczne natychmiast. Nikogo to nie dziwi, jednak poÅ›piech jest zÅ‚ym doradcÄ…, a próby zmiany sytuacji firmy na lepsze w kilka tygodni mogÄ… przynieść wiÄ™cej szkody niż pożytku? – mówi Anna Kukawska, PR & Event Manager GRUPY 365NET. ?Krótkoterminowe taktyki zwykle nie skutkujÄ…, a jeÅ›li już przynoszÄ… efekty, to również na krótko ? a my w naszej pracy wracamy do punktu wyjÅ›cia…? – dodaje.
Efekty na dłuższą metę może przynieść jedynie dobrze przemyślany plan, powstający z połączenia naszej wiedzy i doświadczeniem. I ostatnia, najważniejsza kwestia ? w podejmowanych działaniach należy wyznaczyć sobie cele, które rzeczywiście są istotne dla naszej marki.
Â
WiÄ™cej na: http://www.NR1wINTERNECIE.plÂ
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365netÂ
Â
Â
Â
