Przewoźnik zachował pierwsze miejsce na Bliskim Wschodzie notując wzrost wartości marki o 34 procent
Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie, 21 lutego 2014 r.: Już trzeci rok z rzędu Emirates, linie lotnicze łączące ludzi i miejsca na całym świecie, są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych, według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku.
Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.
Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniajÄ…cym w biznesie, dlatego Emirates od lat w niÄ… inwestujÄ…. Cieszymy siÄ™, że wartość naszej marki wzrosÅ‚a, i że Emirates zachowaÅ‚y swÄ… pozycjÄ™ lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcÄ… usÅ‚ug w szybko zmieniajÄ…cym siÄ™ i bardzo konkurencyjnym Å›rodowisku – powiedziaÅ‚ Boutros Boutros, Starszy Wiceprezes Emirates ds. Komunikacji Korporacyjnej, Marketingu i Marki.
Emirates przewożą wiÄ™cej pasażerów na wiÄ™ksze odlegÅ‚oÅ›ci, niż którykolwiek z konkurentów i staÅ‚y siÄ™ standardem, wedÅ‚ug którego oceniane sÄ… inne marki sektora lotniczego. Za sprawÄ… swej doskonaÅ‚ej obsÅ‚ugi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartoÅ›ci na Bliskim Wschodzie, sÄ… ambasadorami caÅ‚ego regionu, budujÄ…c mosty i dobre relacje pomiÄ™dzy różnymi kulturami – powiedziaÅ‚ David Haigh, Dyrektor Generalny Brand Finance.
Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow” łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczÄ…cych i wzbogacajÄ…cych doÅ›wiadczeÅ„, które ksztaÅ‚tujÄ… nasz Å›wiat. CiÄ…głą aspiracjÄ… linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej – oferujÄ…cej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniajÄ…cej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na caÅ‚ym Å›wiecie majÄ… teraz różnorodne możliwoÅ›ci poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ? i FormuÅ‚a 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wÅ›ród innych marek lifestylowych, publikujÄ…ca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i zaÅ‚ogi. Emirates sÄ… również najwiÄ™kszÄ… na Å›wiecie liniÄ… lotniczÄ… aktywnÄ… na LinkedIn. Przewoźnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.
Emirates realizujÄ… połączenia lotnicze z Dubaju do 141 miast w 80 krajach flotÄ… 212 samolotów. DziÄ™ki obsÅ‚udze skÅ‚adajÄ…cej siÄ™ z ponad 48 tys. osób z ponad 160 różnych krajów, Emirates uosabiajÄ… ducha marki, a ewolucja linii oparta jest na postawie, która wspiera to, co na Å›wiecie nowe, pionierskie i innowacyjne – daje ludziom siłę i impuls do życia, odkrywania i realizacji zainteresowaÅ„.
Brand Finance, wiodąca światowa firma konsultingowa zajmująca się wyceną marek wyrażoną w USD, co roku publikuje raport Brand Finance Global 500, który zawiera ocenę wartości marki, wizerunku i własności intelektualnej czołowych światowych marek z różnych sektorów. Przy wycenie pod uwagę brane są także takie istotne cechy marki jak związek emocjonalny, wynik finansowy i opłacalność, wskaźniki wzrostu gospodarczego oraz prognozy dochodów i opinie analityków.
Â

