Akcje ATM Grupy SA mogą być perełkami kiełkującej hossy – wynika z opublikowanego dziś raportu „21 spółek na trzaskające mrozy” w „Pulsie Biznesu”. Redakcja sprawdziła, które sp&oacu
Wyniki 12. Światowego badania nadużyć gospodarczych, przeprowadzonego przez firmę doradczą Ernst & Young w 43 krajach pokazują, że wzrasta ryzyko nadużyć i korupcji w biznesie. Presja związana z realizacją celów f
Odszkodowania – dlaczego nie dochodzić ich samemu?autorem artykułu jest Michał CiałońCzy poszkodowanym opłaca się zlecić swoją sprawę specjalistom?Jest oczywiste, że towarzystwa ubezpieczeniowe osiągają duże zysk
Jak zaoszczędzić mając samochódautorem artykułu jest Tomasz PedrysMyślenie o oszczędnościach związanych z samochodem warto zacząć od analizy naszego ubezpieczenia samochodu. Jak wiadomo ubezpieczenie OC jest obowiązkowe,
Polscy przedsiębiorcy doceniają możliwość elektronicznego rozliczania deklaracji podatkowych swoich pracowników. Do systemu e-Deklaracje Ministerstwa Finansów wpłynęło już ponad 1 mln 71 tys. elektronicznych dokumentów PIT-
Czy usługi doradcy finansowego są w 100% bezpłatne?autorem artykułu jest Sebastian MiśniakiewiczNa samym początku warto zaznaczyć, że usługi doradcze, jakie świadczy doradca finansowy, są rzeczywiście w 100% bezpłatne, m
W czwartek, 16 lutego 2012 roku zostanie wyłoniony nowy Prezes Związku Firm Public Relations. Jerzy Ciszewski, Prezes MSLGROUP Poland opisał cechy, umiejętności i dokonania jakie powinna posiadać osoba, która obejmie tę f
W Polsce panuje dysfunkcja biurokracji, a wciąż wzrastająca inflacja prawa ani już nie dziwi, ani nie bulwersuje. W exposé Donald Tusk ani słowem nie wspomniał o obiecywanej, w tej i poprzedniej kampanii racjonalizacji prz
Od niedzieli sytuacja w strefie euro wydaje się odrobinę lepsza. Powyborczy rezultat w Grecji daje kolejną szansę na przynajmniej wakacyjną stabilizację polityczną w Atenach, co powinno się przełożyć na tymczasowe odejście
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic