Dlaczego nie będę inwestował w funduszeautorem artykułu jest Krzysztof OstrowskiGdzie tylko nie ?spojrzę?, to wszędzie ?doradzają? kupowanie jednostek funduszy? bo teraz tanio jest, bo zysk murowany, bo przecież przyjdzie hos
Wojciech Borowski - CEO Grupy Euro RSCG Poland - zostaÅ‚ wybrany przewodniczÄ…cym Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Wyboru dokonano podczas Walnego Zebrania CzÅ‚onków SAR i ZAR, w dniu 18 kwietnia br.
Wydobycie gazu ziemnego i łupkowego z krajowych złóż ma wielki potencjał wzrostu i może dać impuls do rozwoju innym gałęziom przemysłu. Jednak, jak wynika z opracowania przygotowanego przez ekspertów Biura Analiz Sektorowych
O usługach doradców finansowychautorem artykułu jest redakcja e-inwestycje.comW pierwszej połowie 2007 r. wielu klientów kuszonych wszechobecnymi reklamami i za namową różnego rodzaju doradców dało namówić się na zakup
Klienci Banku Pocztowego mogÄ… teraz na każdej poczcie bez prowizji dokonać pÅ‚atnoÅ›ci za prÄ…d, gaz, czy telefon. Bank zrezygnowaÅ‚ bowiem z opÅ‚aty za przelew zlecany w placówce bankowej lub pocztowej w ramach Konta Standard, ktÃ
Robert Stalmach objął stanowisko członka zarządu firmy i jednocześnie dyrektora zarządzającego Pionu Monitoringu Mediów w NetSprint. Tym samym odpowiada za całokształt rozwoju usługi Newspoint i jednocześnie będzie wspiera
W międzynarodowym badaniu GEM (Global Entrepreneurship Monitor), eksperci wysoko ocenili uwarunkowania przedsiębiorczości dla kobiet w Polsce - 18 miejsce na 55 państw biorących udział w badaniu. Polki częściej studiują, są l
Biuro Maklerskie Banku BGŻ jest jednym z organizatorów spotkań w ramach drugiej odsłony kampanii edukacyjnej "Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie?. Ogólnopolski program edukacyjny Ministerstwa Skarbu Państwa jest skierow
W Polsce panuje dysfunkcja biurokracji, a wciąż wzrastajÄ…ca inflacja prawa ani już nie dziwi, ani nie bulwersuje. W exposé Donald Tusk ani sÅ‚owem nie wspomniaÅ‚ o obiecywanej, w tej i poprzedniej kampanii racjonalizacji prz
Firma doradcza Ernst & Young przeprowadziÅ‚a Åšwiatowe Badanie Konsumentów UsÅ‚ug Ubezpieczeniowych uwzglÄ™dniajÄ…ce wÅ›ród 23 krajów także PolskÄ™. Rekordowo wysoki odsetek ankietowanych Polaków (52%)