Bank Pocztowy przyjął strategię na lata 2012-2015, która jest kontynuacją zamierzeń realizowanych z sukcesami od 2010 roku. Główne cele na najbliższe 4 lata to:• Realizacja strategicznego partnerstwa z P
Finansowa duchowośćautorem artykułu jest Krzysztof KinaPieniądze są niezbędne do normalnego życia w naszym społeczeństwie. Są tym, co trzyma w ryzach całe społeczeństwo i za razem je napędza. Ktoś, kto jest zapożyczo
PekaoToken ? innowacja na rynku bankowości elektronicznejOd środy, 17 lutego 2010 r. Bank Pekao SA udostępni klientom innowacyjną usługę – PekaoToken. Jest to wygodna i bezpieczna, a jednocześnie bezpłatna metoda autoryz
Unikasz ryzyka? Nie zarobisz zbyt wieleBadania psychologiczne dowodzą, że aż 82% z nas stara się za wszelką cenę unikać ryzyka. Jednak w finansach gwarantowane opcje rzadko są najbardziej korzystne. Gdy sytuacja gospodarcza je
Jak nie płacić podatku Belki?autorem artykułu jest JelcynOtóż jak wiadomo od 2002 roku płacimy podatek od zarobionych odsetek. Nie jest to przyjemne, ale można pomóc spełnić wyborcze obietnice Tuska (obniżenie podatków).
Energa rozpoczyna sprzedaż gazu. Jako jedna z pierwszych spółek elektroenergetycznych otrzymała zatwierdzoną 21 września przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki taryfę na sprzedaż gazu ziemnego.Poszerzenie oferty o sprzeda
Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach (European Economic Congress – EEC) to spotkanie najważniejszych postaci europejskiej sceny politycznej, naukowej i biznesowej. Tegoroczna, czwarta edycja zaplanowana jest między 14. a
Ponad miliard złotych sprzedaży i trzy razy wyższy zysk niż przed rokiem ? to wyniki Grupy Ergo Hestia po pierwszym kwartale 2012 r. Sopocka grupa ubezpieczeniowa nie tylko zdobywa nowych klientów, ale rozwija się rentownie. Trz
Zaciągając kredyt gotówkowy na trzy lata spłacimy od 26% do 50% więcej niż pożyczyliśmy. Wynika to z wysokich odsetek oraz dodatkowych opłat. O pożyczkę gotówkową nie zawsze opłaca się wnioskować w banku w którym posia
Vademecum produktów strukturyzowanychautorem artykułu jest Maciej KossowskiTekst ukazał się w Manager MagazinStruktury kilkanaście lat temu podbiły serca Belgów, Niemców i Włochów, a od kilku lat są intensywnie promowane