Finanse Wiadomości branżowe

ING Bank Śląski nagrodzony Godłem Jakości Obsługi

ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów ?Godłem Jakości Obsługi?. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.

ING Bank Śląski kolejny raz znalazł się w elitarnym gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Bank zajął trzecie miejsce w zestawieniu najbardziej przyjaznych banków. Program ?Jakość Obsługi? co roku bada poziom obsługi firm i instytucji podsumowując oceny oraz opinie konsumenckie. Na podstawie wszystkich opinii obliczany jest wskaźnik poziomu jakości obsługi. "Godło Jakość Obsługi" zdobywają firmy z najwyższymi standardami usług.

Ranking najbardziej przyjaznych firm w 2012 r. powstał na podstawie opinii wyrażonych na portalu www.jakoscobslugi.pl przez konsumentów. Klienci oceniali organizację i czas obsługi, ofertę cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #jej   #mBank   #roku   #tym