Sage sp. z o.o. udostępniła swoim Klientom nową wersję Systemu Zarządzania Forte 2012, która pracuje w modelu wspólnej bazy danych MS SQL. W nowej wersji Systemu Forte pojawiły się m.in. moduły wspomagające stoso
Motor Trade Company SA (MTC), gliwicki podmiot z branży motoryzacyjnej i budowlanej, który zadebiutował we wrześniu 2011 r. na NewConnect, podpisał dzisiaj umowę z Przedsiębiorstwem Budowlanym ROBUD sp. z o.o. na dostawę
ING Bank Śląski wdrożył dla Grupy Żywiec nowatorski model obsługi wpłat gotówkowych. Nowe rozwiązanie polega na umieszczeniu w oddziałach firmy wrzutni on-line, pozwalających na deponowanie zebranych środków i
Dlaczego trwająca prawie 20 lat edukacja szkolna, nie zapewnia nam pomyślnego i dostatniego życia. autorem artykułu jest Jacek ZiętakDo napisania, tego artykułu skłoniła mnie lektura serii książek R.Kiyosaki oraz osobiste k
Utrudniony dostęp do kredytów mieszkaniowych powoduje, że coraz więcej osób ubiega się o kredyt w więcej niż jednym banku ? wynika z analizy Expandera. Niektóre banki zachęcają do tego na własne życzenie odchodząc od szty
Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał i pierwsze dziewięć miesięcy 2011 roku. W porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego przychody wzrosły o 1 proc. Skorygowany zysk EBITDA za pierwsze dziewięć miesi
Raport Finamo i Nowyadres.pl. Popularność rządowego programu preferencyjnych kredytów hipotecznych ?Rodzina na swoim” wciąż rośnie. Banki udzielają coraz więcej kredytów z dopłatami Skarbu Państwa i coraz więcej mie
Jak podaje firma badawcza NPD Group z Niemiec wartość rynku zabawek w Polsce wynosi 838 mln zł (2009: 786 mln zł), co oznacza wzrost o 6,5 proc. Od lat największe obroty generowane są w okresie świąt Bożego Narodzenia (2010: 2
Jeśli oszczędzać to realnieautorem artykułu jest Michał KowalskiCzy za 300 zł comiesięcznych oszczędności możemy uzyskać 5 000 zł emerytury? Na to liczą doradcy finansowi proponujący klientom plany systematycznego oszcz
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowa