mBank rozpoczyna kolejną kampanię reklamową eKONTA. Tym razem rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych, oferowanych ze zniżką. Dodatkowo, klienci banku mogą też skorzystać z promocyjnego oprocentowa
Czy usługi doradcy finansowego są w 100% bezpłatne?autorem artykułu jest Sebastian MiśniakiewiczNa samym początku warto zaznaczyć, że usługi doradcze, jakie świadczy doradca finansowy, są rzeczywiście w 100% bezpłatne, m
Opodatkowanie dochodów kapitałowych i dochodów z odsetek bankowych, obligacji i dywidendautorem artykułu jest Marcin BielickiPodatek, który odczuwają wszyscy inwestorzy i posiadacze rachunków bankowych, zwany ?podatkiem Belki?
MultiBank poszerzył ofertę kart z technologią PayPassTM o kartę debetową MasterCard Aquarius Debit do MultiKonta Aquarius oraz złotą kartę kredytową MasterCard Gold.– Kartę debetową MasterCard do MultiKonta Aquarius z
W raporcie bieżącym numer 28/2012 Zarząd Rainbow Tours S.A. poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w listopadzie 2012 r. wyniosła 24,9 mln PLN, co w porównan
9 stycznia 2012 r. Rada Nadzorcza TFI PZU SA powołała Łukasza Kwietnia na stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Nowy Członek Zarządu będzie odpowiadać za sprzedaż, marketing i promocję oraz współpracę TFI w ramach Grupy PZ
ING Bank Śląski wydał ponad 1 milion kart zbliżeniowych oferowanych do konta osobistego dla klientów indywidualnych. Karty Visa payWave oraz Debit MasterCard PayPass® to hybrydowe karty płatnicze umożliwiające dokonyw
Nawet małe firmy wykonują co miesiąc średnio do 50 przelewów bankowych. Aby ułatwić przedsiębiorcom nie tylko samą operację, ale także zarządzanie tym obszarem finansów firmy i kontrolę nad dokumentami z nim z
Czy warto oszczędzać w III filarze?autorem artykułu jest Marcin BielickiJuż w przyszłym roku zaczną być wypłacane pierwsze emerytury z nowego systemu wprowadzonego reformą emerytalną w 1999 roku. Wiadomo, że świadczenia w
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic