Czterech na pięciu Polaków uważa, że można żyć oszczędnie nie rezygnując z codziennych przyjemności – wynika z badania ?Oszczędnościowy Barometr ING?, sporządzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego przez Millward Br
Finansowa duchowośćautorem artykułu jest Krzysztof KinaPieniądze są niezbędne do normalnego życia w naszym społeczeństwie. Są tym, co trzyma w ryzach całe społeczeństwo i za razem je napędza. Ktoś, kto jest zapożyczo
Samsung po raz kolejny został sponsorem kongresu wymiany doświadczeń na temat nowych technologii i ich zastosowania: ?Biznes to rozmowy?, który odbył się 4 października w Warszawie. W specjalnie przygotowanej strefie, przedstawi
Kredyt bez BIK i manipulacjeautorem artykułu jest Wojciech Negovvski?Czy jest szansa na powrót do normalności dla osoby, która popełniła kilka błędów w młodości i miała z tego tytułu problemy ze spłatą kredytów i jest
Finansowy sukces dzieci w rękach rodzicówWarszawa, listopad 2014 – Jak twierdzi Warren Buffet, to wiek, w którym uruchamiamy pierwszy biznes ma największy wpływ na sukces w życiu. Finansowa zaradność nie bierze się jedn
Ruszyła sprzedaż kolejnego produktu strukturyzowanego życiowej WARTY. Polisa oparta na WIBOR 3M po dwóch latach może przynieść 20,5% nieopodatkowanego zysku. Złoty Procent 2 to 2-letnia polisa na życie i doży
Największy bank internetowy dokonuje zmian w mobilnych aplikacjach i ułatwia proces sprawdzania salda - czyli jedną z najchętniej wykorzystywanych przez klientów funkcji w bankowości mobilnej. Użytkownicy zyskają możl
Pod koniec roku firmy leasingowe oferują promocyjne warunki finansowania. Priorytetem dla nich jest zdobycie jak największej liczby Klientów. Jedna z firm leasingowych, IMPULS-LEASING Polska, zachęca do swoich usług proponuj
Fundusze funduszyautorem artykułu jest Tomasz BarFundusze inwestycyjne z roku na rok biją rekordy popularności. W marcu 2006 r. ich ilość sięgnęła 200. Jak spośród tak bogatej oferty wybrać właściwy fundusz mając ograni
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowa