BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. zajęło pierwsze miejsce w corocznym rankingu sporządzanym przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG). Fundusz zajmuje się m.in. wypłatą odszkodowań ofiarom wypadków spowodowanych przez nieubezpi
Michał Kobosko, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska, otrzymał w czwartek Konfederatkę – Przyjaciel Pracodawcy 2011.Naczelny BBWP został nagrodzony za konsekwencję w pracy dziennikarskiej, umiejętność wsłuchi
Warszawa, 12 lipca 2018Informacja prasowaSportowcy w grze o pieniądze. Jak wyglądają ich finanse?Zarobki światowych sportowców przyprawiają o zawrót głowy. Także polska czołówka zarabia imponujące pieniądze – mówi Jo
Platforma mobilna to jeden z największych sukcesów NK - przez komórki regularnie korzysta z portalu ponad milion Użytkowników. Za rozwój mobilnych produktów będzie odpowiedzialny Marcin Barciński znany m.in. z kierowania platf
Dotpay we współpracy z Alior Bank wprowadza nowy kanał płatności w sklepach internetowych – pożyczkę ratalną pod nazwą Raty Alior Bank. Dzięki współpracy lidera w rozliczeniach internetowych oraz najszybci
Redakcja „Magazynu Ekspresu Reporterów” 24.01.2012 r. opublikowała poprzez odczytanie pełną treść sprostowania PKO Banku Polskiego w związku z reportażem „Pewne jak w banku” autorstwa Pawła Kaźmi
PZU uplasował się na 5. miejscu wśród firm sektora finansowego w Polsce w trzeciej edycji badania Antal International ?Najbardziej pożądani pracodawcy 2012 w opinii specjalistów i menedżerów?. Obszar HR jest jednym z kluczowyc
W finansach testosteron nigdy nie jest potrzebnyWarszawa, wrzesień 2014 ? Finanse to jedna z dziedzin historycznie zarezerwowanych dla mężczyzn. O tym, czy testosteron rzeczywiście jest niezbędny do sprawnego gospodarowania mają
?Zostań moim niewolnikiem?autorem artykułu jest Arkadiusz F PlutaNiedawno oglądałem w telewizji reportaż o żywności modyfikowanej genetycznie. Pokazano w nim hinduskich rolników, którzy kupują na kredyt drogie nasiona ?ulep
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację ?Dziecięca Fantazja? dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęśc