W czerwcu Rada Polityki Pieniężnej pozostawiła stopy procentowe na dotychczasowym poziomie. W najbliższych miesiącach nie należy spodziewać się zmian w polityce monetarnej. Będziemy natomiast obserwować dalsze zmniejszenie dy
Od 12 listopada w Kredyt Banku trwa sprzedaż nowej lokaty strukturyzowanej Podwójna Siła. To długookresowy produkt inwestycyjny, na którym można zyskać nawet do 24% na koniec dwuletniego okresu inwestycji. Subskrypcja potrwa 5 t
Warszawa, 23.05.2017 r. GPW to już przeżytek? Dziś pewne inwestycje to… faktoringPrzedsiębiorcy coraz częściej dostrzegają korzyści płynące z faktoringu, i to nie tylko te związane z zabezpieczeniem przed nieterminowymi
Euro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Działania obejmują doradztwo komunikacyjne i wsparcie w obszarze media relations oraz social media. Współpraca w ramach prowadzonego przez F
Z najnowszego badania firmy Kroll Ontrack wynika, że prawie 50 proc. firm na całym świecie doświadczyło w minionym roku utraty danych ? e-maili lub dokumentów służbowych, a ich odzyskanie zajęło każdej z nich przeciętnie ok
Od poniedziałku, 12 grudnia br. oprocentowanie NKO w Banku Pocztowym wynosi 3%.Zmiana oferty dotyczy jedynie skorygowania oprocentowania. Do tej pory wynosiło ono 4% bez względu na kwotę. Otwarcie, jak i prowadzenie Nowego Konta O
Jak postrzegamy doradztwo finansowe? Czego oczekujemy od firm świadczących tego typu usługi? Czy w ogóle ufamy jeszcze instytucjom finansowym? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w pierwszym raporcie na temat rynku doradz
Wyniki 12. Światowego badania nadużyć gospodarczych, przeprowadzonego przez firmę doradczą Ernst & Young w 43 krajach pokazują, że wzrasta ryzyko nadużyć i korupcji w biznesie. Presja związana z realizacją celów f
Warszawa, 25.09.2018 r.Problem z opóźnieniami zapłaty za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyczy 63,7% firm biorących udział w 15 fali. badania Bibby MSP Index, realizowanego na ogólnopolskiej próbie małych i średnich p
ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów ?Godłem Jakości Obsługi?. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liście