Jak kobiety radzą sobie z pieniędzmi? Czy mężczyźni są lepszymi inwestorami?autorem artykułu jest Joanna WiejakTechniki i produkty inwestycyjne są takie same dla kobiet i dla mężczyzn. Przyzwyczailiśmy się jednak do stere
Biuro Maklerskie Banku BGŻ jest jednym z organizatorów spotkań w ramach drugiej odsłony kampanii edukacyjnej "Akcjonariat Obywatelski. Inwestuj świadomie?. Ogólnopolski program edukacyjny Ministerstwa Skarbu Państwa jest skierow
Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za III kwartał i pierwsze dziewięć miesięcy 2011 roku. W porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego przychody wzrosły o 1 proc. Skorygowany zysk EBITDA za pierwsze dziewięć miesi
Klienci banków już po raz trzeci decydują o wyborze najlepszych usług finansowych roku. Zadowolenie z wybranych ofert bankowych można wyrazić od 2 do 25 stycznia włącznie, oddając głos w plebiscycie Złoty Bankier.Osob
Od piątku 3 lutego Kredyt Bank rozpoczyna sprzedaż dwóch trzymiesięcznych lokat strukturyzowanych opartych o kurs EUR/PLN,z których zysk może wynieść nawet 11%. Subskrypcja potrwa tylko 10 dni roboczych, do czwartku
W corocznym badaniu międzynarodowej organizacji Universum firma doradcza Ernst & Young zajęła pierwsze miejsce w rankingu Idealnego Pracodawcy w kategoriach: Biznes i Prawo. Zwycięstwo w rankingu Universum Student Survey jest k
Kończy się Euro 2012, więc czas pomyśleć już o Mistrzostwach Świata. Ci, którzy chcą za dwa lata polecieć na mecze do Brazylii muszą się przygotować na znaczny wydatek. Potrzebne pieniądze można jednak zebrać odkładaj
mBank rozpoczyna kolejną kampanię reklamową eKONTA. Tym razem rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych, oferowanych ze zniżką. Dodatkowo, klienci banku mogą też skorzystać z promocyjnego oprocentowa
Ropa Brent, miedź, nikiel, platyna i kukurydza to surowce, na których oparty jest nowy produkt życiowej WARTY dla klientów Kredyt Banku. Bez ryzyka utraty wpłaconych środków polisa może przynieść klientom banku po 1,5 roku na
Dwa pokoje w niezłym standardzie w centrum miasta to oferta głównie dla klienta z większym portfelem. W najdroższych miastach lokale te są poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego.Mieszkania ciągle tanieją. Według najn