OC BRE Ubezpieczenia jest drugim - zaraz po PZU S.A. - najczęściej wybieranym ubezpieczeniem przez czytelników portalu Bankier.pl. Spośród ponad 20 uczestników rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, BRE Ubezpieczenia wybrało aż 12
Przekaz pieniędzy do odbioru w bankomacie przy wykorzystaniu telefonu komórkowego ? to nowa usługa, która pojawia się w systemie bankowości elektronicznej iBRE. Innowacyjne rozwiązanie przygotowane we współpracy z HalCash będ
Zgodnie z trwającą ofertą publicznej sprzedaży akcji Alior Bank S.A., ING Securities przyjmuje w dniach 22 listopada ? 3 grudnia br. zapisy na oferowane akcje. Z tej okazji Dom Maklerski przygotował również specjalną promocję.
Czy w obliczu spowolnienia gospodarczego Polacy przestali jadać na mieście? Nie, ponieważ niezależnie od koniunktury i tak większość z nas je obiad w domu. Tylko 15% pracujących klientów banku wybiera w czasie pracy posiłek n
Roczny wskaźnik inflacji w marcu obniżył się do 3,9 proc. z 4,3 proc. zanotowanych w lutym. - Spadek wynikał przede wszystkim z efektu bazy statystycznej. W marcu 2011 r. zanotowano bowiem rekordowe wzrosty cen żywności - m&oacu
161 mln. to szacowana wartość jednego z największych w kraju przetargów na dostawę łącznie ok. 6,5 tys. km kabli i przewodów energetycznych, ogłoszonego przez Energę – Operator. Dostawcy mają jeszcze
Jak podaje firma badawcza NPD Group z Niemiec wartość rynku zabawek w Polsce wynosi 838 mln zł (2009: 786 mln zł), co oznacza wzrost o 6,5 proc. Od lat największe obroty generowane są w okresie świąt Bożego Narodzenia (2010: 2
W związku z mistrzostwami UEFA EURO 2012 BRE Bank przygotował specjalną, limitowaną serię zbliżeniowych kart płatniczych typu pre-paid z logo mBanku i wizerunkiem Stadionu Narodowego. Karty można nabyć w serwisie aukcyjnym Al
Utrudniony dostęp do kredytów mieszkaniowych powoduje, że coraz więcej osób ubiega się o kredyt w więcej niż jednym banku ? wynika z analizy Expandera. Niektóre banki zachęcają do tego na własne życzenie odchodząc od szty
Zespoły sprzedażowe jako forma organizacji działu sprzedaży stają się coraz popularniejsze. Coraz więcej firm dostrzega zalety tego systemu nastawionego na wynik osiągnięty wspólnym wysiłkiem, a nie na rywalizację jednostek