Rainbow Tours podsumował wyniki za pierwsze półrocze 2012. Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez całą Grupę Kapitałową wyniosły 219,8 mln złotych i są wyższe od analogicznego okresu w roku ubiegłym o 45,6%, natomiast
Bankier.pl utworzył raport specjalny ? Jeśli nie ZUS to co? W dedykowanej sekcji serwisu znajduje się zbiór artykułów, w których analizowane są różne produkty finansowe pod względem ich efektywności w odkładaniu pieniędzy
Samsung po raz kolejny został sponsorem kongresu wymiany doświadczeń na temat nowych technologii i ich zastosowania: ?Biznes to rozmowy?, który odbył się 4 października w Warszawie. W specjalnie przygotowanej strefie, przedstawi
Młodzi Polacy niechętnie płacą gotówką. Wielu jest przekonanych, że całkowita rezygnacja z operacji gotówkowych to kwestia czasu, a zastąpią je płatności internetowe i mobilne. Zdaniem niemal co piątego badanego dwudziest
4 marca br. ruszła telewizyjna kampania kredytu gotówkowego, który Nestorzy mogą uzyskać na preferencyjnych warunkach.Bohaterem kampanii telewizyjnej Banku Pocztowego pozostaje rodzina Nowaków. W reklamie telew
TUnŻ WARTA stawia na inwestycję w surowce naturalne. Nowa oferta, dostępna do końca czerwca w Kredyt Banku, oparta jest na koszyku czterech surowców - ropy, miedzi, srebra i kukurydzy. Po 3 latach inwestor może liczyć nawe
W finansach testosteron nigdy nie jest potrzebnyWarszawa, wrzesień 2014 ? Finanse to jedna z dziedzin historycznie zarezerwowanych dla mężczyzn. O tym, czy testosteron rzeczywiście jest niezbędny do sprawnego gospodarowania mają
W Banku BGŻ trwa subskrypcja dwuletniej lokaty inwestycyjnej Złoty Zysk II. Ma ona analogiczną konstrukcję do lokaty oferowanej na początku tego roku, która cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony klient&oacut
Hawe, Alcatel-Lucent i TP Teltech zamierzają wspólnie uczestniczyć w realizacji Projektu Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej. W tym celu podpisały umowę o utworzeniu spółki. Projekt Sieci Szerokopasmowej Polski
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kredytu hipotecznego. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o preferencyjnej cenie kredytu hipotecznego ? osoby, które w okresie promocji trwającej do 1 lipca wezmą kred