Bankier.pl utworzył raport specjalny ? Jeśli nie ZUS to co? W dedykowanej sekcji serwisu znajduje się zbiór artykułów, w których analizowane są różne produkty finansowe pod względem ich efektywności w odkładaniu pieniędzy
ING Bank Śląski w ramach programu bankujesz-kupujesz przygotował ofertę świąteczną. Klienci, którzy do końca roku dokonają zakupów w programie mogą skorzystać z wyjątkowych okazji. Wystarczy posiadać konto osobiste, odpo
GOLD PROFIT to 2,5-roczna polisa na życie i dożycie z jednorazową składką.Wysokość premii z polisy zależeć będzie od zachowania się indeksu GOLDLNPM, obrazującego cenę złota na giełdzie w Londynie. Maksymalnie inwestor
Burda International nabywa 25 procent udziałów w polskim startupie SHOWROOM (www.shwrm.pl). SHOWROOM jest platformą e?commerce przeznaczoną dla młodych polskich projektantów. Obecnie ponad 500 z nich prezentuje i sprzedaje tu swo
Firmowe Konto Oszczędnościowe oferowane przez Bank Pocztowy zajęło drugie miejsce na rynku kont oszczędnościowych dla mikroprzedsiębiorców.FKO gwarantuje Klientom oprocentowanie na poziomie 5% w skali roku. Pozwoliło to na za
PKO Bank Polski podpisał umowę emisji obligacji komunalnych z Poznaniem, która jest zarazem 600 umową emisyjną Banku, niekwestionowanego lidera wśród organizatorów emisji obligacji komunalnych. PKO Bank Polski
Wzrost sprzedaży o 1% rdr i dobre wyniki kwartalne: wzrost o 9% kdkMniejsza sprzedaż działu sieci w porównaniu z poprzednim rokiem z powodu spodziewanego spadku sprzedaży wyposażenia CDMA oraz słabszej sprzedaży w China
Ruszyła sprzedaż kolejnego produktu strukturyzowanego życiowej WARTY. Polisa oparta na WIBOR 3M po dwóch latach może przynieść 20,5% nieopodatkowanego zysku. Złoty Procent 2 to 2-letnia polisa na życie i doży
W minionym roku na rynek instrumentów dłużnych wpływały trzy główne procesy, które przeplatając się raz potęgowały ruchy stóp procentowy, w innych zaś okresach wzajemnie się niwelowały. Pierwszy
Co czwarta osoba odczuwa społeczny przymus kupowania prezentów na gwiazdkę – wynika z ankiety ING. Równocześnie blisko co drugi klient ING nie lubi robić zakupów świątecznych, ale lubi dawać prezenty.