W Banku BGŻ rozpoczęła się XVII subskrypcja Lokaty Inwestycyjnej. Jej oprocentowanie uzależnione jest od wzrostu wartości indeksu WIG20 w perspektywie dwóch lat.Jeśli wartość indeksu WIG20 po roku trwania lokaty wzroś
Cała prawda o karcie kredytowejautorem artykułu jest Bogusław NowakBanki kochają dawać nam karty kredytowe. Kochają to z kilku powodów.Po pierwsze limit zadłużenia na karcie kredytowej jest mały (zwykle do wysokości trzec
Motor Trade Company SA (MTC), gliwicki podmiot z branży motoryzacyjnej i budowlanej, który zadebiutował we wrześniu na NewConnect, podpisał umowy o współpracy z Wartą SA oraz Towarzystwem Ubezpieczeń Compensa Group
OFE – który wybrać? Czy warto zmienić?autorem artykułu jest Michał CiałońFirmy zarządzające naszymi emeryturami dobrze zarabiają. Wystarczy popatrzeć na siedziby ZUS. Podobnie firmy zarządzające [url http://zlotygr
Nowy Rok to dla wielu Polaków najlepszy moment na podejmowanie nowych postanowień oraz wprowadzanie zmian. Do tej zasady zastosował się również polski rząd wprowadzając kontrowersyjne modyfikacje w ustawie refundacy
Firma Rossmann ma już 700 sklepów w Polsce! W czwartek 6 grudnia lider rynku chemiczno-kosmetycznego otworzył swoją jubileuszową drogerię. Mimo spektakularnej dynamiki rozwoju, firma jeszcze bardziej przyspiesza ekspansję. W prz
60% firm z sektora usług finansowych, w odpowiedzi na katastrofy naturalne, które wystąpiły w 2011 roku, wdrożyło na pełną skalę plan zachowania ciągłości działania (business continuity plan). Mimo to, praktyki tworz
W piątek, 2 grudnia 2011 r., odbył się uroczysty debiut Banku Pocztowego na rynku Catalyst. W lipcu 2011 r. Bank wyemitował obligacje o łącznej wartości nominalnej 47 mln zł (wartość nominalna jednej obligacji to 10.000 zł).
Finansowy sukces dzieci w rękach rodzicówWarszawa, listopad 2014 – Jak twierdzi Warren Buffet, to wiek, w którym uruchamiamy pierwszy biznes ma największy wpływ na sukces w życiu. Finansowa zaradność nie bierze się jedn
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic