W grudniu tego roku po raz jedenasty odbył się konkurs Teleinfo 100 na najlepiej zinformatyzowane firmy i instytucje w Polsce. Biuro podróży Sky Club zostało wyróżnione w kategorii małych i średnich przedsiębiorst
Praktyczne zastosowania gier i grywalizacji w marketingu, nowe możliwości dla biznesu, nowe kanały dotarcia do konsumentów, wyniki dedykowanego badania graczy - o tym wszystkim będzie można przeczytać w raporcie Game Indus
Raport Finamo i Nowyadres.pl. Popularność rządowego programu preferencyjnych kredytów hipotecznych ?Rodzina na swoim” wciąż rośnie. Banki udzielają coraz więcej kredytów z dopłatami Skarbu Państwa i coraz więcej mie
Warszawa, 9 grudnia 2011 – Dział Innovation and Tech w Edelman Polska rozpoczął pracę dla marki Norton, konsumenckich produktów firmy Symantec.W strukturze agencji Edelman Polska istnieją 4 działy: konsumencki, korp
ING Życie wspólnie z Alior Bankiem przygotowało ubezpieczenie inwestycyjne „Inwestycja w platynę”. Do 17 lutego 2012 roku będzie ono dostępne dla wszystkich klientów banku. "Inwestycja w platynę" to ube
Małe i średnie firmy mają kolejną okazję, by obniżyć swoje rachunki za prąd. Kupując energię w określonej ilości niektórzy przedsiębiorcy zapłacą kilkanaście procent mniej. Stale rosnące koszty działalności g
Grzegorz Lindenberg został nowym członkiem Rady Nadzorczej AWR WPROST.Przewodniczącym RN AWR Wprost jest Jarosław Pachowski. W skład Rady wchodzą ponadto Robert Pstrokoński i Jacek Sadowski.Grzegorz Lindenberg jest doktorem so
mBank wdrożył w serwisie transakcyjnym aplikację do obserwacji notowań i wykresów giełdowych, mStatica, a wraz z nią notowania mobilne. Rozwiązanie dostępne jest dla blisko 200 tys. użytkowników usługi maklerski
Najnowszy raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej „Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011" ws
Czy naprawdę opłaca się zbierać punktyautorem artykułu jest Paweł Sygnowski W większości dużych marketów istnieją programy rabatowe, lojalnościowe. O co w nich chodzi tak naprawdę chodzi? Czy faktycznie jest to premiowan