Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek
2011 rok był ciężki dla polskich kierowców. Ze względu na rosnące ceny paliw wiele osób zaczęło się zastanawiać ile kosztuje jeżdżenie samochodem. Z ankiety ING wynika, że korzystanie z auta w okresie ostatnich 12 miesię
Klienci, którzy do 14 października br., nabędą w serwisie www.groupon.pl darmowy kupon promocyjny Konta z Lwem Direct i prześlą do 21 października br., internetowy wniosek o otwarcie konta otrzymają 200 zł premii. Uczestnikam
Kryzys nerwowychautorem artykułu jest Maciej KossowskiOstatnie dwa miesiące były czasem podejmowania trudnych decyzji. Mało kto potrafił spokojnie obserwować to, co dzieje się na rynku finansowym. Niestety, wiele decyzji Polak
Ponad 10 proc., tyle w 2011 roku wyniosła stopa zwrotu z inwestycji w złoto, to więcej o 2 p. p. niż w przypadku ropy i ponad dwa razy tyle, ile zarobili w tym czasie klienci, którzy kupili bony skarbowe. Teraz …
W czwartek 29 listopada br. został ogłoszony konkurs na najlepszy biznes plan ?Mały biznes w małych miejscowościach?. Organizatorem konkursu jest Presspublica, wydawca dziennika Rzeczpospolita, a partnerem Bank Pocztowy.Konkurs
W IV badaniu infolinii bankowych prowadzonym przez ARC Rynek i Opinia PKO Bank Polski zajął 1. miejsce, poprawiając wynik z poprzedniego badania. Bank znacząco podniósł jakość zarówno w przypadku obsługi telefonic
Jak zacząć inwestować bez ryzyka?autorem artykułu jest Joanna WiejakCzym jest finansowa inteligencja? Jaki ma wpływ na podejmowane przez Ciebie decyzje? Czy zmniejsza ryzyko inwestowania? Co mówi o Tobie? Jak wpływa na wielko
Magellan, lider rynku usług finansowych sektora medycznego, dokonał kompleksowego odświeżenia wizerunku spółek działających w ramach struktury Grupy. Nowa komunikacja marki Magellan opiera się na pozytywnych emocjach związany
Z okazji walentynek klienci mBanku będą mogli skorzystać z wysokich zniżek na zakup prezentów u wybranych partnerów programu rabatowego. Zniżki do 30 proc. otrzyma każdy klient, który za zakupy zapłaci dowolną kartą mBank