GOLD PROFIT to 2,5-roczna polisa na życie i dożycie z jednorazową składką.Wysokość premii z polisy zależeć będzie od zachowania się indeksu GOLDLNPM, obrazującego cenę złota na giełdzie w Londynie. Maksymalnie inwestor
mBank rozwija sprzedaż produktów przez internet, wprowadzając gwarantowane limity kredytowe dla klientów firmowych, z których można skorzystać on-line w 15 minut, bez podpisywania i przedstawiania dodatkowych d
PKO Bank Polski modyfikuje politykę dywidendową. Wprowadzane zmiany mają na celu z jednej strony zapewnienie przewidywalności dla akcjonariuszy w zakresie strumienia oczekiwanych dywidend a z drugiej wzmocnienie bezpieczeństwa Ban
Centrum Transferu Innowacji i Przedsiębiorczości działające przy Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie zaprasza wszystkich, którzy marzą o własnym biznesie do udziału w projekcie „Innofund – k
Najnowszy raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej „Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011" ws
Hawe, Alcatel-Lucent i TP Teltech zamierzają wspólnie uczestniczyć w realizacji Projektu Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej. W tym celu podpisały umowę o utworzeniu spółki. Projekt Sieci Szerokopasmowej Polski
ING Bank Śląski po raz kolejny znalazł się w składzie RESPECT Index - giełdowego indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie. Bank jest obecny w indeksie od pierwszego notowania w 2009 roku.RESPECT Index ma na celu wyło
Za wyniki finansowe, ale także wpływ na otoczenie biznesowe, zaangażowanie w społeczne inicjatywy oraz wysoką etykę zawodową. Najbardziej przedsiębiorcze polskie managerki zostały wyróżnione w rankingu „100 Kobie
BRE Bank otrzymał nagrodę branży private equity „Najlepszy Bank Roku”, w konkursie „Diamenty Private Equity”. BRE pokonał między innymi JP Morgan i Bank Pekao. Rozdanie nagród odbyło się podcz
Wg najnowszych danych GUS we wrześniu 2022 r. w porównaniu z sierpniem br. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 8,2%). Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży „ogółem”