During this year?s International Collegiate Programming Contest (ICPC) held in February in Harbin (China), the University of Warsaw?s team, sponsored by ATM S.A., won a silver medal, beating over 97 teams from renowned universities fro
Platforma mobilna to jeden z największych sukcesów NK - przez komórki regularnie korzysta z portalu ponad milion Użytkowników. Za rozwój mobilnych produktów będzie odpowiedzialny Marcin Barciński znany m.in. z kierowania platf
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową "Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie?. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telewizyjnym
Do BBB+, z BBB został podniesiony rating TUiR WARTA. W ten sposób agencja Standard&Poor’s doceniła poprawę wyników finansowych, będącą efektem zmian wprowadzonych przez zarząd i modyfikację strategii fir
Polscy przedsiębiorcy z coraz większym zainteresowaniem sięgają po e-usługi. Dostępne w sieci narzędzia biznesowe pozwalają właścicielom małych i średnich firm oszczędzać czas i pieniądze. Na e-platformach z powodzeniem
Jak nie płacić podatku Belki?autorem artykułu jest JelcynOtóż jak wiadomo od 2002 roku płacimy podatek od zarobionych odsetek. Nie jest to przyjemne, ale można pomóc spełnić wyborcze obietnice Tuska (obniżenie podatków).
Deficyt na rachunku obrotów bieżących – tak jak negatywnie zaskakiwał w poprzednich miesiącach – przyniósł równie nieoczekiwaną pozytywną niespodziankę w marcu. Rachunek bieżący zamknął się
Młodzi Polacy niechętnie płacą gotówką. Wielu jest przekonanych, że całkowita rezygnacja z operacji gotówkowych to kwestia czasu, a zastąpią je płatności internetowe i mobilne. Zdaniem niemal co piątego badanego dwudziest
Obligacjeautorem artykułu jest Tomasz BarObligacje obok lokat bankowych należą do najstarszych produktów finansowych dostępnych na polskim rynku finansowym. Uważane za mało dochodowe ale bezpieczne, obligacje wciąż cieszą s
Bank BGŻ znalazł się w czołówce rankingu ?Bank na medal? przygotowanego przez ?Wprost? i ?Bloomberg Businessweek? w oparciu o wyniki badań Vision SecretClient.Bank zanotował imponujący wzrost z 20,3 proc. w 2009 roku do 60,3