Warszawa, 28.11.2018 r.Czego jeszcze nie wiesz o faktoringu?Faktoring pojawił się w Polsce w latach 90-tych XX wieku wraz z rozwojem wolnorynkowej gospodarki. Wg. danych Polskiego Związku Faktorów, korzysta z niego już ponad 16
Walka z wykluczeniem cyfrowym, bezpieczeństwo korzystania z nowych technologii oraz minimalizowanie wpływu działalności firmy na środowisko naturalne - to najważniejsze wyzwania społeczne, które stoją przed Grupą TP i c
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek rek
Anomalie pogodowe to w Polsce coraz częstsze zjawisko. Katastrof naturalnych nie unikniemy, ale możemy przed nimi zabezpieczyć swój majątek. Eksperci Ergo Hestii przygotowali rekomendacje, jak chronić swoje mienie przed skutkami
Tempo wzrostu PKB przyspieszyło z 4,2 proc. w III kwartale do 4,3 proc. w IV kwartale. Nie jest to niespodzianka, gdyż zgodnie z wcześniej publikowanym odczytem rocznym przedział wzrostu w IV kwartale oscylował pomiędzy 4,1 a 4,3
?PolecamBank? - pierwszy program rekomendacyjny w Polsce, obchodzi właśnie drugie urodziny. Z tej okazji przygotowany został konkurs dla jego uczestników. Zabawa premiuje współdziałanie i nosi nazwę ?mPaczka?. W puli nagród je
Czy w oczekiwaniach finansowych kierować się minimalizmem?autorem artykułu jest Joanna WiejakCzęsto spotykam się ze stwierdzeniami, że źle jest być człowiekiem zbyt ambitnym i wymagającym. Trzeba umieć zadowolić się tym,
Od 2 listopada 2011 roku na czele zarządu Zakładów Mięsnych Madej&Wróbel stoi Beata Pawłowska. Właściciele firmy (i jednocześnie dotychczasowi zarządzający) znaleźli się w radzie nadzorczej spółki.
Ponad 100 nowych sklepów w 2011 roku, rozbudowa centrum logistycznego i budowa dwunastopiętrowego biurowca centrali w Łodzi, budowa magazynu regionalnego w Grudziądzu, otwarcie największej drogerii Rossmann w Europie. To naj
Agencja public relations Eskadra PUBLICA powiększyła zespół o dwóch Senior Account Executive’ów i Account Executive’a. Karolina Bukała, Martyna Lewicka i Karolina Rowińska zostały liderami projekt