Ideą przewodnią plebiscytu Złoty Bankier 2009 organizowanego przez Bankier.pl oraz PayU S.A. jest wyłonienie najlepszych produktów i usług finansowych 2009 roku. Od 4 do 24 stycznia na stronie www.zlotybankier.pl Internauci mogą
Rosnąca popularność urządzeń mobilnych oraz dysków SSD sprawi, że w 2013 roku zapotrzebowanie na usługi odzyskiwania danych wśród polskich firm będzie większe ? przewidują eksperci z laboratoriów odzyskiwania danych Kroll
Kroki ku bogactwu cz. Iautorem artykułu jest Marek KaweckiW brew pozorom bogacenie się nie jest takie trudne. Najważniejszym jest poznanie zasad jakimi rządzi się świat wielkich pieniędzy i zacząć ich przestrzegać. Możecie
Zamożni Polacy inwestują na giełdzie ponad czterokrotnie częściej niż inni klienci. W MultiBanku klienci zainteresowani zakupem akcji mogą je nabywać przez Internet, za pośrednictwem zintegrowanej z ROR usługi maklerskiej. Ba
ING Bank Śląski wdrożył dla Grupy Żywiec nowatorski model obsługi wpłat gotówkowych. Nowe rozwiązanie polega na umieszczeniu w oddziałach firmy wrzutni on-line, pozwalających na deponowanie zebranych środków i
Wszystkie warszawskie placówki Kredyt Banku, w tym siedziba centrali Banku przy ul. Giełdowej i Kasprzaka, zasilane są wyłącznie ekologiczną energią wytwarzaną w Parkach Wiatrowych RWE. To efekt współpracy banku z
Aspiro S.A. została wyróżniona certyfikatem ?Firma Godna Polecenia? przyznanym przez Biuro Promocji Gospodarczej i Certyfikacji w Poznaniu. Prezes zarządu Aspiro S.A. - Paweł Zylm - otrzymał także indywidualną nagrodę ?Lider P
?Zostań moim niewolnikiem?autorem artykułu jest Arkadiusz F PlutaNiedawno oglądałem w telewizji reportaż o żywności modyfikowanej genetycznie. Pokazano w nim hinduskich rolników, którzy kupują na kredyt drogie nasiona ?ulep
BRE Ubezpieczenia przygotowało nowy Pakiet Travel World - ubezpieczenie do kart kredytowych. Posiadacze kart World MasterCard mBanku i MultiBanku są objęci ubezpieczeniem bezpłatnie. Oferowane od kwietnia br. karty kredytowe World
Akcją edukacyjną pod takim tytułem MultiBank zachęca Klientów do oszczędzania na podstawowych usługach bankowych, promując jednocześnie mechanizmy zwalniające z opłat. W komunikacji wykorzysta Internet, serwis transakcyjny i