Dwa pokoje w niezłym standardzie w centrum miasta to oferta głównie dla klienta z większym portfelem. W najdroższych miastach lokale te są poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego.Mieszkania ciągle tanieją. Według najn
Sprzedaż detaliczna wzrosła w listopadzie 2,4 proc. w skali roku (wobec 3,3 proc. w październiku). W danych ciągle dodatni pozostaje efekt dni roboczych ? w listopadzie +1 r/r, a zatem trend spadkowy tego agregatu jest kontynuowa
W tym roku, dość niespodziewanie zmieniły się zagadnienia inwestycyjne w funduszach małych i średnich spółek.Cały zeszły rok upłynął pod presją umorzeń i spadających cen akcji, szczególnie małych i średn
Od poniedziałku, 12 grudnia br. oprocentowanie NKO w Banku Pocztowym wynosi 3%.Zmiana oferty dotyczy jedynie skorygowania oprocentowania. Do tej pory wynosiło ono 4% bez względu na kwotę. Otwarcie, jak i prowadzenie Nowego Konta O
W sierpniu na lokacie miesięcznej można było zarobić do 6% w skali roku. Depozyty 3- i 6- miesięczne pozwalały zyskać nawet 8%, ale tylko ze względu na wprowadzenie tzw. lokat antybelkowych, umożliwiających ominięcie podatku
Nadchodzą oczekiwane zmiany w VAT: matryca stawek podatku i Wiążąca Informacja StawkowaPiotr Juszczyk, doradca podatkowy w firmie inFaktW obecnym stanie prawnym identyfikacja właściwej stawki VAT następuje na podstawie Polskie
Saldo wpłat i umorzeń największego i najstarszego Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych w Polsce wyniosło w listopadzie 137,3 mln zł. To najwyższy poziom sprzedaży netto od kwietnia 2010 roku. Tak wysokie dodatnie saldo wpłat i
Jak podaje firma badawcza NPD Group z Niemiec wartość rynku zabawek w Polsce wynosi 838 mln zł (2009: 786 mln zł), co oznacza wzrost o 6,5 proc. Od lat największe obroty generowane są w okresie świąt Bożego Narodzenia (2010: 2
Fast Finance SA przeprowadza optymalizację struktury organizacyjnej, w związku z czym 14 października 2009 roku Zarząd spółki dokonał rewizji prognoz finansowych na rok 2009. Podtrzymana została prognoza przychodów, natomiast
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowa