Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz
Czy naprawdę opłaca się zbierać punktyautorem artykułu jest Paweł Sygnowski W większości dużych marketów istnieją programy rabatowe, lojalnościowe. O co w nich chodzi tak naprawdę chodzi? Czy faktycznie jest to premiowan
Jutro przywódcy krajów Unii Europejskiej zgromadzą się w Brukseli celem omówienia ich stanowisk wobec tak bardzo oczekiwanego przez Sekretarza Generalnego ONZ wrześniowego szczytu dotyczącego Milenijnych Celów Rozwoju – o
Agenci OFE – łowcy przyszłych emerytów pod lupąautorem artykułu jest Marta NowostawskaAkwizytor czy Specjalista finansowo ? ubezpieczeniowy?Coraz częściej o sukcesie każdego przedsiębiorstwa decyduje rzetelna i dynami
Milioner to stan umysłu, nie kontaWarszawa, 20 października 2014 ? Może się wydawać, że o stanie naszego konta decydują łut szczęścia lub odpowiednie urodzenie. Tak naprawdę to wynik ciężkiej pracy i codziennie podejmowa
Ponad miliard złotych sprzedaży i trzy razy wyższy zysk niż przed rokiem ? to wyniki Grupy Ergo Hestia po pierwszym kwartale 2012 r. Sopocka grupa ubezpieczeniowa nie tylko zdobywa nowych klientów, ale rozwija się rentownie. Trz
Rok akademicki nadchodzi śmiałymi krokami. Jednak niezależnie od tego, czy dopiero zaczynamy naukę na uczelni, czy ją kontynuujemy, przygotowania do nowego semestru powiązane są z wieloma wydatkami – wynajęciem pokoju lub kaw
70% przedsiębiorców nie zmieniło w ciągu ostatnich 5 lat obsługi księgowejAż trzy czwarte przedsiębiorców zleca prowadzenie księgowości specjalistom – wynika z Badania Polskiej Mikroprzedsiębiorczości 2019 przeprowadzon
Firmowe Konto Oszczędnościowe oferowane przez Bank Pocztowy zajęło drugie miejsce na rynku kont oszczędnościowych dla mikroprzedsiębiorców.FKO gwarantuje Klientom oprocentowanie na poziomie 5% w skali roku. Pozwoliło to na za
Burda International nabywa 25 procent udziałów w polskim startupie SHOWROOM (www.shwrm.pl). SHOWROOM jest platformą e?commerce przeznaczoną dla młodych polskich projektantów. Obecnie ponad 500 z nich prezentuje i sprzedaje tu swo