Co druga osoba nie chce, aby Polska walczy?a o organizacj? igrzysk olimpijskich – wynika z ankiety ING.W ankiecie ING sprawdzili?my poparcie dla projektu organizacji olimpiady nad Wis??. Polacy okazali si? by? podzieleni w oceni
W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski promuje atrakcyjną ofertę pożyczki gotówkowej „Pakiet 5000 zł”. W spotach telewizyjnych bank pokazuje przewagę kredytu w ING nad pożyczką od rodziny czy znajomych.
GOLD PROFIT to 2,5-roczna polisa na życie i dożycie z jednorazową składką.Wysokość premii z polisy zależeć będzie od zachowania się indeksu GOLDLNPM, obrazującego cenę złota na giełdzie w Londynie. Maksymalnie inwestor
Zarząd Grupy Ergo Hestia informuje o złożeniu przez Panią Annę Włodarczyk-Moczkowską rezygnacji ze stanowiska Wiceprezesa Zarządu MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.Pani Anna Włodarczyk-Moczkowska związana jest z Grupą
Dobry ranking OFE: jak czytać zestawienia?autorem artykułu jest K.I. Zaleska1. Daty, daty, jeszcze raz datyJeśli trafisz na ranking, który nie ma określonego zakresu dat, jakich dotyczy- po prostu nie czytaj. Jeśli trafisz na
Kilka wybiórczych rad, jak zaoszczędzić do 50 pln miesięcznieautorem artykułu jest Paweł Sygnowski Proste i zrozumiałe, ale wcale nie tak łatwe dla każdego do praktycznego zastosowania rady, dzięki którym można zaoszczęd
Castrol przedłużył współpracę z Volvo w zakresie środków smarnych i sponsoringu sportów samochodowych. Umowę podpisano do 2016 roku. W jej ramach Castrol zwiększy zaangażowanie w sponsoring szwedzkich mist
Mimo niskich płac, słabych podwyżek i kryzysu gospodarczego Polacy nie oszczędzają na świętach. Wręcz przeciwnie. Polscy konsumenci są optymistami ? aż 63% z nich sądzi, że ich sytuacja finansowa poprawi się lub pozostanie
Jak nie płacić podatku Belki?autorem artykułu jest JelcynOtóż jak wiadomo od 2002 roku płacimy podatek od zarobionych odsetek. Nie jest to przyjemne, ale można pomóc spełnić wyborcze obietnice Tuska (obniżenie podatków).
Wg najnowszych danych GUS we wrześniu 2022 r. w porównaniu z sierpniem br. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 8,2%). Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży „ogółem”