- Zatrudnienie w sektorze przedsiÄ™biorstw w grudniu obniżyÅ‚o siÄ™ w o ponad 12 tys. osób w stosunku do poprzedniego miesiÄ…ca, co biorÄ…c pod uwagÄ™ zachowanie wskaźników koniunktury, ciepÅ‚y grudzieÅ„ oraz dotychczas
Dom Inwestycyjny BRE Banku udostÄ™pniÅ‚ w Google Play specjalnÄ…, bezpÅ‚atnÄ… aplikacjÄ™ na smartfony z systemem operacyjnym Android. Aplikacja mobiBReBrokers umożliwia dokonywanie transakcji na akcjach spóÅ‚ek notowanych na GP
24 lutego zainaugurujÄ™ swojÄ… dziaÅ‚alność Business Mixer – cykl organizowanych przez PolskÄ™ PrzedsiÄ™biorczÄ… imprez, na których mÅ‚ode, startujÄ…ce firmy bÄ™dÄ… miaÅ‚y możliwość spotkania biznesowych e
Wzrost sprzedaży o 1% rdr i dobre wyniki kwartalne: wzrost o 9% kdkMniejsza sprzedaż dziaÅ‚u sieci w porównaniu z poprzednim rokiem z powodu spodziewanego spadku sprzedaży wyposażenia CDMA oraz sÅ‚abszej sprzedaży w China
?Polsko-Amerykański Tydzień Gospodarczy? to cykl konferencji i debat w Nowym Jorku. W dniach 10-12 października przedstawiciele rządów, świata biznesu i nauki obu państw wymienią poglądy na temat przyszłości naszych gospodar
mBank wdrożyÅ‚ w serwisie transakcyjnym aplikacjÄ™ do obserwacji notowaÅ„ i wykresów gieÅ‚dowych, mStatica, a wraz z niÄ… notowania mobilne. RozwiÄ…zanie dostÄ™pne jest dla blisko 200 tys. użytkowników usÅ‚ugi maklerski
Po przejÄ™ciu dziaÅ‚u usÅ‚ug nadawczych (Broadcast Services Division) firmy Technicolor Ericsson stanie siÄ™ czoÅ‚owym dostawcÄ… Managed Services dla nadawcówEricsson przejmie także najwiÄ™kszych nadawców jako klient&o
Grupa WARTA zebrała ponad 2,5 mld zł składki przypisanej brutto: 1,3 mld zł spółka majątkowa i 1,2 mld zł towarzystwo życiowe. Ponad 12% wzrostu w ubezpieczeniach majątkowych oznacza, że spółka kontynuuje trend wzrostowy o
4 marca br. ruszÅ‚a telewizyjna kampania kredytu gotówkowego, który Nestorzy mogÄ… uzyskać na preferencyjnych warunkach.Bohaterem kampanii telewizyjnej Banku Pocztowego pozostaje rodzina Nowaków. W reklamie telew
Czy bać siÄ™ losowania OFE?autorem artykuÅ‚u jest Dawid KowalskiNajczęściej stosowanym argumentem przez sprzedawców Otwartych Funduszy Emerytalnych jest ?nie daj siÄ™ wylosować?, argument tej jest stosowany w najwiÄ™kszym natÄ