Odświeżona szata graficzna i nowy interfejs użytkownika połączony z nowymi funkcjonalnościami to główne zalety nowej odsłony serwisu. PKO Bank Polski modyfikuje sposób prowadzenia komunikacji z klientami w Interne
Cała prawda o karcie kredytowejautorem artykułu jest Bogusław NowakBanki kochają dawać nam karty kredytowe. Kochają to z kilku powodów.Po pierwsze limit zadłużenia na karcie kredytowej jest mały (zwykle do wysokości trzec
Finanse rodziny ? powinny być jak finanse dobrej firmyautorem artykułu jest Joanna WiejakO finansach rodziny w Polsce rozmawia się rzadko. Mówimy, że finanse nas nie interesują. Albo w rozmowach z przyjaciółmi narzekamy na zb
W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kredytu hipotecznego. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o preferencyjnej cenie kredytu hipotecznego ? osoby, które w okresie promocji trwającej do 1 lipca wezmą kred
Bank Pekao osiągnął w pierwszym kwartale 2012 roku skonsolidowany zysk netto na poziomie 711 milionów złotych, czyli o 9,6 proc. więcej niż przed rokiem. Wskaźnik ROE ukształtował się na poziomie 13,0 proc., podczas gdy wska
Skalowalna architektura pojazdu, wyłącznie 4-cylindrowe silniki, 8-stopniowa automatyczna skrzynia biegów oraz układ odzyskiwania energii kinetycznej (KERS). To tylko niektóre z planów modernizacji marki Volvo w
Od 15 do 29 marca w Kredyt Banku dostępne są dwie nowe edycje lokat strukturyzowanych, oparte o kurs CHF/PLN. 3-miesięczne lokaty mogą przynieść 10% zysku w skali roku. Kredyt Bank zaproponował 3-miesięczne lokaty strukturyzow
Mimo marazmu na głównej parze walutowej złoty pomału zbliża się do ważnych granic zarówno na dolarze jak i na euro.Wczorajsza sesja na rynku walutowym nie należała do tych zapierających dech w piersiach. Kurs eurodolara pra
Od 7 do 31 maja klienci chcący nabyć jednostki uczestnictwa wybranych funduszy inwestycyjnych oferowanych przez PKO TFI zapłacą o połowę mniejszą opłatę manipulacyjną. Promocja jest oferowana przez PKO Bank Polski, DM PKO Ban
Zespoły sprzedażowe jako forma organizacji działu sprzedaży stają się coraz popularniejsze. Coraz więcej firm dostrzega zalety tego systemu nastawionego na wynik osiągnięty wspólnym wysiłkiem, a nie na rywalizację jednostek