Finanse Wiadomości branżowe

Zmiany personalne w Naszej Klasie

Platforma mobilna to jeden z największych sukcesów NK - przez komórki regularnie korzysta z portalu ponad milion Użytkowników. Za rozwój mobilnych produktów będzie odpowiedzialny Marcin Barciński znany m.in. z kierowania platformą Blomedia.

Platforma mobilna to jeden z największych sukcesów NK - przez komórki regularnie korzysta z portalu ponad milion Użytkowników. Za rozwój mobilnych produktów będzie odpowiedzialny Marcin Barciński znany m.in. z kierowania platformą Blomedia. Ponadto ze spółką żegna się dotychczasowa szefowa marketingu - Joanna Gajewska - jej obowiązki przejmuje Rafał Skwiot.

Obszar mobile był przez kilka lat domeną Szymona Włochowicza, który po zbudowaniu solidnego produktu postanowił realizować się w innej branży. "Praca w NK była dla mnie wielkim wyzwaniem, uczestniczyłem w dwóch dużych przedsięwzięciach - budowie biura zarządzania projektami oraz tworzeniu sekcji mobile. Praca ta dała mi dużo satysfakcji i poczucia dobrze wykonanej roboty. Jestem przekonany, że zostawiam działkę mobile w dobrych rękach i pamiętając o ciekawych doświadczeniach, próbuję sił w sektorze B2B." - mówi Szymon Włochowicz.

Stanowisko Head of mobile w Naszej Klasie objął Marcin Barciński. Zarząd spółki wyznaczył dla niego dwa główne cele. Pierwszym z nich jest dbanie o wzrost zasięgu aplikacji i wersji mobilnych, drugi to pozyskiwanie partnerów oraz monetyzacja. "Od 10 lat zajmuję się e-marketingiem, miałem możliwość uczestniczenia w rozwoju wielu elementów tego rynku w Polsce - reklama display (w domu mediowym MindShare), social media (współtworzyłem pierwszą polską agencję Social Media, Agencję Społem; potem byłem jej dyrektorem strategicznym), content marketing (przed NK zarządzałem NextWeb Media) a teraz będę odpowiadał za dział mobile w NK." - mówi Barciński.

Zmiany kadrowe w Naszej Klasie obejmują także PR i Marketing. Po 6 latach pracy nad projektem, z NK żegna się Joanna Gajewska, początkowo rzecznik, następnie dyrektor komunikacji oraz szefowa marketingu portalu. "Móc uczestniczyć w historii NK, obserwować jak miliony zaczynają korzystać z serwisu, przeżyć taką gorączkę medialną, jaka towarzyszyła rozwojowi projektu, budować struktury firmy i wreszcie mieć przyjemność pracy z tyloma fantastycznymi ludźmi, to coś, czego życzę wszystkim startującym w branży interaktywnej." - mówi Joanna Gajewska. Od września Gajewska będzie odpowiedzialna w Grupie Money za marketing m.in.: Money.pl, MarketMoney.pl, iWoman.pl, MenStream.pl czy Platine.pl. Jej obowiązki w Naszej Klasie przejmuje Rafał Skwiot, dotychczasowy PR manager pracujący dla portalu społecznościowego od 2011 roku.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy