Firmowe Konto Oszczędnościowe oferowane przez Bank Pocztowy zajęło drugie miejsce na rynku kont oszczędnościowych dla mikroprzedsiębiorców.FKO gwarantuje Klientom oprocentowanie na poziomie 5% w skali roku. Pozwoliło to na za
Jak budować pasywny dochód?autorem artykułu jest Sebastian SchabowskiPrzeczytałem gdzieś ostatnio zdanie, które świetnie oddaje istotę budowania pasywnego dochodu. Brzmiało mniej więcej tak:„Jeśli chcesz dostawać p
W drugim kwartale 2012 roku Grupa Kredyt Banku wypracowała zysk netto w wysokości 62,5 mln zł wobec 56,1 mln zł w I kwartale tego roku. Depozyty klientów w ciągu II kwartału wzrosły o ponad 1,1 mld zł, a wskaźnik kredyt
W skali tygodnia zmiany głównych światowych indeksów były relatywnie niewielkie (S&P zniżkował o 0,6%, a DAX rósł 0,5%), lecz nie do końca oddają zmienność jakiej w tym czasie podlegał rynek. Na ryne
- Zgodnie z przewidywaniami w grudniu roczny wskaźnik inflacji obniżył się z 4,8 proc. do 4,6 proc. – mówi Ernest Pytlarczyk, główny ekonomista BRE Banku. - Na niższym odczycie zaważył zarówno efekt
Bank Pekao został najlepszym bankiem w Polsce w zakresie usług bankowości transakcyjnej, tym samym obronił tytuł przyznany w zeszłym roku przez Magazyn Euromoney. Wyniki tegorocznego konkursu stawiają Pekao wśród najlepszych n
Jak zaoszczędzić mając samochódautorem artykułu jest Tomasz PedrysMyślenie o oszczędnościach związanych z samochodem warto zacząć od analizy naszego ubezpieczenia samochodu. Jak wiadomo ubezpieczenie OC jest obowiązkowe,
Wszystko na temat kredytu studenckiego.autorem artykułu jest Kamil FudaliKredyt studencki ? Czym jest i dla kogo. Pytanie proste bo na pewno dla studenta, ale czym właściwie jest ? Tego często nie wie każdy. Dla każdego normaln
ING Bank Śląski kontynuuje kampanię marketingową "Tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie?. Bank promuje w niej 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów. W najnowszym spocie telewizyjnym
4 marca br. ruszła telewizyjna kampania kredytu gotówkowego, który Nestorzy mogą uzyskać na preferencyjnych warunkach.Bohaterem kampanii telewizyjnej Banku Pocztowego pozostaje rodzina Nowaków. W reklamie telew