Najnowsza kampania promocyjna mBanku, ukazująca zalety eKonta mobilnego z oprocentowaniem 4 proc. w skali roku, weszła w kolejną fazę, w której bezpośrednio angażuje odbiorców. W tej odsłonie bank, jako pierwsza instytucja finansowa na rynku, wykorzystuje technologię NFC i QR kodów w citylightach. Do wygrania kody zniżkowe do księgarni online oraz cała kolekcja e-booków ?Gry o Tron?.
mBank po raz kolejny w swej kampanii reklamowej siÄ™ga po innowacyjne Å›rodki przekazu. Tym razem wykorzystuje citylighty wyposażone w nadajniki NFC do stworzenia gry miejskiej, w której głównymi nagrodami sÄ… m.in. e-booki jednej z najpopularniejszych ostatnio serii książek – ?Gra o Tron?.
– W caÅ‚ej Polsce nasze interaktywne reklamy outdoorowe pojawiÅ‚y siÄ™ na ponad 400 noÅ›nikach firmy Clear Channel Polska. DziÄ™ki zbliżeniu telefonu z NFC do nadajnika lub zeskanowaniu QR kodu z naszej reklamy można otrzymać kod rabatowy do wykorzystania w ksiÄ™garni Virtualo.pl. MieszkaÅ„cy Warszawy mogÄ… natomiast zebrać kolekcjÄ™ wszystkich e-booków ?Gry o Tron? – mówi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu BankowoÅ›ci Detalicznej mBanku.
Działania obejmujące stolicę realizowane są w formie gry miejskiej. W tym okresie każdego dnia na fanpage?u mBanku na portalu Facebook publikowane będą adresy citylightów pozwalających na wygranie kolejnych książek z serii ?Gra o Tron?. Kody na bezpłatny egzemplarz książki każdego dnia otrzyma pierwszych 200 osób.
Jak zdobyć kod?Â
Wystarczy zeskanować QR kod lub zbliżyć telefon z włączonym NFC do nadajnika w citylightcie. W telefonie otworzy siÄ™ specjalna strona, na której należy pozostawić swój adres email lub zalogować siÄ™ przez Facebooka. Na podany adres mailowy wysÅ‚any zostanie kod rabatowy w ksiÄ™garni Virtualo, a dla mieszkaÅ„ców Warszawy biorÄ…cych udziaÅ‚ w grze miejskiej – kod do bezpÅ‚atnego egzemplarza e-booka ?Gry o Tron?. Warszawska gra miejska potrwa do 29 października br.
dostarczył infoWire.pl
