Twoja przyszłość finansowaautorem artykułu jest Tomasz ZienkiewiczOdpowiedz sobie na pytanie: czy roztrwaniasz pieniądze natychmiast gdy wpłyną na konto, czy też robisz z nimi coś sensownego i inwestujesz – tak by w pr
Wyniki 12. Światowego badania nadużyć gospodarczych, przeprowadzonego przez firmę doradczą Ernst & Young w 43 krajach pokazują, że wzrasta ryzyko nadużyć i korupcji w biznesie. Presja związana z realizacją celów f
W czerwcu Rada Polityki Pieniężnej pozostawiła stopy procentowe na dotychczasowym poziomie. W najbliższych miesiącach nie należy spodziewać się zmian w polityce monetarnej. Będziemy natomiast obserwować dalsze zmniejszenie dy
Standard&Poor?s zmienił perspektywę ratingu WARTY na pozytywną. Analitycy agencji zapowiedzieli, że ocena ratingowa spółki może zostać podniesiona nawet o trzy stopnie. Może to nastąpić po finalizacji transakcji zakupu W
Konta oszczędnościoweautorem artykułu jest Krzysztof JakubowskiOd pewnego czasu coraz popularniejsze na polskim rynku bankowym stają się tzw. rachunki oszczędnościowe. Działają one na zasadzie zwykłych ROR-ów, a dodatkowo
Do 30 proc. w ciągu dwóch lat z ubezpieczenia Czarne Złoto oraz 6 proc. na trzymiesięcznej Lokacie Srebrnej – tyle można zarobić korzystając z najnowszej wspólnej oferty WARTY i Kredyt Banku. To idealna propoz
Bank BGŻ umacnia pozycję w segmencie klientów detalicznych. Wprowadza zmiany – zarówno w komunikacji z klientami, jak i samych produktach. Od 1 marca rozpoczyna się kampania Konta osobistego z premią, przygotowa
Zarząd Grupy Ergo Hestia informuje o złożeniu przez Panią Annę Włodarczyk-Moczkowską rezygnacji ze stanowiska Wiceprezesa Zarządu MTU Mojego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.Pani Anna Włodarczyk-Moczkowska związana jest z Grupą
Na Polsko-Amerykańskim Tygodniu Gospodarczym w Nowym Jorku 10 października br. odbędzie się debata dotycząca wpływu innowacji na rozwój gospodarczy. Dyskusja ma na celu zastanowienie się, w jaki sposób środowiska biznesowe i
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wspierające Fundację ?Dziecięca Fantazja? dopilnowały, by zerwać z konwencją dotychczasowych reklam społecznych pokazujących choroby i cierpienie. Postawiły na radość i przeżywanie szczęśc