Grupa Auchan przejmie hipermarkety pod szyldem Real od Metro Group w Europie Centralnej i Wschodniej za 1,1 miliard euro.Croix, dnia 30 listopada 2012 roku. Grupa Auchan podpisała porozumienie z niemieckim dystrybutorem  Metro Gro
ING Bank ÅšlÄ…ski kolejny raz jest jednym z gÅ‚ównych sponsorów najwiÄ™kszego spotkania biznesowego w Europie Centralnej: Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Podczas IV edycji kongresu, miÄ™dzy 14 a 16 maja
W grudniu klienci Pioneer Pekao TFI nadal wiÄ™cej wypÅ‚acali niż wpÅ‚acali Å›rodków do funduszy: sprzedaż netto byÅ‚a ujemna i wyniosÅ‚a -297 mln zÅ‚otych. Fundusze inwestujÄ…ce m.in. w dÅ‚użne papiery wartoÅ›ciowe oraz te in
W biznesie jest zawsze kilka alternatyw. Możesz samodzielnie prowadzić ksiÄ™gowość – jeÅ›li masz małą firmÄ™. Można powierzyć prowadzenie ksiÄ™gowoÅ›ci znajomemu, który zrobi to teoretycznie „niskim kos
Power Price S.A., notowana na NewConnect spóÅ‚ka, która prowadzi platformÄ™ e-commerce przeznaczonÄ… do wymiany handlowej pomiÄ™dzy producentami lub dystrybutorami a klientami podtrzymuje prognozy finansowe na kolejne lat
Impulsy Sp. z o.o., member of the ATM capital group, noted numerous deployments of its dedicated health-care solution, Medicus On-Line, during the previous year. For the second year in a row, Medicus On-Line has been awarded with the p
Przychody Grupy Kapitałowej ATM ? największego niezależnego producenta programów telewizyjnych i filmów - w I półroczu 2012 roku wyniosły 49,7mln zł i były o 4,6proc. mniejsze niż w tym okresie ub.r. Spółka raportuje zysk
Jakość produktu najważniejszym czynnikiem wpÅ‚ywajÄ…cymna decyzje zakupowe mam z województwa mazowieckiegoMamy z województwa mazowieckiego, kupujÄ…c żywność i napoje dla swoich dzieci, kierujÄ… siÄ™ przede wszystkim jakoÅ›ciÄ
mBank rozpoczyna kolejną kampanię reklamową eKONTA. Tym razem rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych, oferowanych ze zniżką. Dodatkowo, klienci banku mogą też skorzystać z promocyjnego oprocentowa
Sopocki ubezpieczyciel jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalną aplikację na Facebooku, dzięki której klienci mogą podzielić się opinią na temat obsługi lub złożyć skargę. ?Centrum Pomocy? ruszyło 23 października. Dz