W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kredytu hipotecznego. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o preferencyjnej cenie kredytu hipotecznego ? osoby, które w okresie promocji trwającej do 1 lipca wezmą kred
Porównanie kont młodzieżowychautorem artykułu jest Dawid KowalskiNawet wybierając tak popularny i tani produkt bankowy jak konto młodzieżowe warto uważnie przyjrzeć się opłatom, oprocentowaniu i zastanowić się jak konto
Unikasz ryzyka? Nie zarobisz zbyt wieleBadania psychologiczne dowodzą, że aż 82% z nas stara się za wszelką cenę unikać ryzyka. Jednak w finansach gwarantowane opcje rzadko są najbardziej korzystne. Gdy sytuacja gospodarcza je
ING Bank Śląski po raz trzeci został wyróżniony przez Corporate Research Foundation (CRF) międzynarodowym znakiem Top Employers, który certyfikuje organizacje według międzynarodowych standardów w dziedzinie
Dom Maklerski ING obniżył prowizję dla klientów zawierających transakcje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowa stawka w wysokości 0,34% obowiązuje do 31 grudnia 2012 r. Promocja dotyczy
Bit9, amerykańska firma zajmująca się bezpieczeństwem IT, opublikowała wyniki analizy ponad 400 000 aplikacji dostępnych w Google Play. Wynika z nich, że prawie 72% aplikacji żąda od użytkownika przynajmniej jednej zgody w
Zespoły sprzedażowe jako forma organizacji działu sprzedaży stają się coraz popularniejsze. Coraz więcej firm dostrzega zalety tego systemu nastawionego na wynik osiągnięty wspólnym wysiłkiem, a nie na rywalizację jednostek
W finansach testosteron nigdy nie jest potrzebnyWarszawa, wrzesień 2014 ? Finanse to jedna z dziedzin historycznie zarezerwowanych dla mężczyzn. O tym, czy testosteron rzeczywiście jest niezbędny do sprawnego gospodarowania mają
Co czwarta osoba odczuwa społeczny przymus kupowania prezentów na gwiazdkę – wynika z ankiety ING. Równocześnie blisko co drugi klient ING nie lubi robić zakupów świątecznych, ale lubi dawać prezenty.
Warszawa, 9 grudnia 2011 – Dział Innovation and Tech w Edelman Polska rozpoczął pracę dla marki Norton, konsumenckich produktów firmy Symantec.W strukturze agencji Edelman Polska istnieją 4 działy: konsumencki, korp