Wiadomości branżowe

Bohaterowie dobrych wymian

Teaser

Ruszyła kampania reklamowa platformy internetowej Walutomat ? lidera na rynku wymiany walut w sieci. Działania będą prowadzone w Internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Głównymi bohaterami kampanii są Bohaterowie dobrych wymian.

Celem kampanii jest propagowanie wymiany walut w Internecie, za pomocą serwisu Walutomat.pl. Kampania jest skierowana do osób, które kupują waluty obce i chcą mądrze zarządzać własnymi pieniędzmi. Są to m.in. posiadacze kredytów walutowych, osoby zarabiające zagranicą oraz firmy rozliczające się z kontrahentami w walutach obcych.

 Działania zostały podzielone na trzy dwumiesięczne etapy. W pierwszej kolejności kampania będzie prowadzona w Internecie na serwisach ogólnotematycznych oraz wortalach finansowych (m.in.: gazeta.pl, interia.pl, money.pl, bankier.pl). Za pomocą banerów, mailingów i artykułów Walutomat.pl będzie kładł nacisk na oszczędności, komfort i bezpieczeństwo wymiany online. Podobnie w reklamach radiowych (m. in. TOK FM, Radio PIN) ? tu też akcentowane są przede wszystkim oszczędności i bezpieczeństwo wymiany walut w serwisie Walutomat.pl.

Głównym motywem kampanii są dwie postacie: kobieta i mężczyzna, którzy symbolizują superbohaterów korzystnych kursów wymian. Dzięki szybkim i wygodnym wymianom na platformie Walutomat.pl omijają wysokie kursy proponowane w tradycyjnych punktach wymiany walut ? w kantorach i bankach. Dzięki platformie Walutomat.pl superbohaterowie zyskują od  3 do 6 proc. wartości każdej wymiany.

? Nie mówilibyśmy dzisiaj o oszczędnościach i wygodzie wymiany walut w Internecie, gdyby nie Walutomat.pl. To udostępnienie naszej platformy zapoczątkowało powstanie i dynamiczny rozwój zupełnie nowego rynku usług finansowych w Internecie. Jesteśmy pionierem i liderem tego rynku? wyjaśnia Dagmara Malinowska dyrektor serwisu Walutomat.pl

Walutomat jest najdłużej działającą platformą wymiany walut w polskim Internecie. Od początku istnienia serwisu 65 tysięcy użytkowników wymieniło ponad 5 miliardów złotych.

Za strategię i realizację kampanii  odpowiada agencja WideOpen z Poznania.

 

< 234258" >
Źródło Revelco Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy