Finanse

Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips

Agencja Heureka w kampanii promocyjnej marki Philips wykorzystuje nową usługę reklamową – ePOS PromoRing.

PromoRing to innowacyjny, dynamicznie rozwijający się system reklamowy działający w obszarze eCommerce. ePOS to nowa usługa, pozwalająca skutecznie promować swoje produkty w miejscach, gdzie są aktywnie poszukiwane przez konsumentów. Użytkownicy sklepów internetowych często odwiedzają je w celu zgromadzenia informacji o produktach. Możliwość dotarcia do nich z przekazem promocyjnym daje producentowi produktu unikalną szansę na przekonanie do siebie konsumenta, który znajduje się w trakcie procesu decyzyjnego.

Jak działa ePOS w PromoRing?

Firma definiuje, który z jej produktów ma być reklamowany w PromoRing. Załoga PromoRing wybiera sklepy posiadające dany produkt w swojej ofercie. Sklepy te rozpoczynają emisję reklamy produktu. Reklamy prowadzą na stronę danego produktu – użytkownicy sklepu nie wychodzą zatem z niego a jedynie zapoznają się z promowanych produktem. Po zakończeniu kampanii sklep otrzymuje wynagrodzenie za wyświetlone reklamy, a firma, której produkty promowano – raport o jej skuteczności.

Trzeba pamiętać, że sklepy internetowe to miejsca z bardzo małą ilością reklam, z nastawionymi pro-zakupowo klientami. Dotychczas sklepy raczej nie praktykowały umieszczania reklam, nasza usługa pozwala na efektywne dotarcie w tym kanale – mówi Nikodem Krajewski, prezes PromoRing Sp. z o.o. Umiejętne dotarcie do klientów sklepów internetowych nie tylko zwiększy sprzedaż produktów danej marki w konkretnych sklepach ale i pozytywnie wpływa na odbiór marki – dodaje Krajewski.

W kampanii dla Philips promowanych było 5 produktów ? od kategorii dźwięk i obraz poprzez drobne agd do pielęgnacji ciała. Kampania dla Philips jest pierwszym wdrożeniem narzędzia ePOS PromoRing. Została ona włączona w prowadzoną pod koniec roku kampanię sprzedażową, jaką dla marki Philips zaplanowała grupa Heureka.

Usługa ePOS PromoRing świetnie wpasowują się w innowacyjną strategię projektu i pozwalają osiągnąć jeden z ważnych celów – zbudowanie relacji z kanałem e-commerce – mówi Michał Wolniak, dyrektor kreatywny Heureki.

PromoRing Sp. z o.o. jest częścią Grupy Divante. System skupia ponad 1700 sklepów internetowych. PromoRing docieramy miesięcznie do 3,5 miliona UU. Więcej szczegółów o usłudze ePOSu można otrzymać pod adresem: Kontakt@promoring.pl.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #bior   #dla   #gni   #strony   #systemu   #zarz