Finanse Wiadomości branżowe

4 000 publikacji o Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012

Wśród nagłówków: „Wielka debata w Katowicach”, „EKG pulsu gospodarki – rusza jedna z głównych imprez ekonomicznych w tej części Europy”, „O biznesie najlepiej rozmawiać na Śląsku”, „Gospodarczy szczyt na Śląsku to nie przypadek”, „Świat wielkiego biznesu zjechał do Katowic” czy „Katowice w roli Davos”. Liczba publikacji o IV Europejskim Kongresie Gospodarczym sięga 4 000.

Europejski Kongres Gospodarczy 2012 (European Economic Congress – EEC) odbył się między 14. a 16. maja w jedenastu katowickich lokalizacjach. Trzy kongresowe dni wypełniły liczne debaty, spotkania, wydarzenia towarzyszące, w których wiedzą i doświadczeniem podzieliło się ponad 900 prelegentów. W całym wydarzeniu udział wzięło ponad 6 000 gości z całego globu. Już po raz czwarty stolica Górnego Śląska była gospodarzem spotkania najważniejszych postaci świata polityki, biznesu, nauki i ekonomii.

Zintegrowana kampania marketingowa EEC objęła spoty telewizyjne, publikacje i reklamy prasowe, promocję w internecie, działania w social media na portalach społecznościowych Facebook i Pinterest, mikroblogi Twitter i Blip, kanał na youtube.com oraz outdoor, marketing bezpośredni i działania PR. Źródłem informacji, relacji zdjęciowych, video oraz retransmisji sesji jest dedykowany serwis www.eecpoland.eu, w tym roku po raz pierwszy opracowano także aplikację mobilną wydarzenia na najbardziej popularne platformy Android oraz iOS (iPhone, iPad).

Wartość kampanii reklamowej Europejskiego Kongresu Gospodarczego szacowana jest na 5 000 000 zł. Liczba publikacji (bez reklam) w mediach (prasa, radio, TV, Internet) sięga 4 000. Łączny ekwiwalent reklamowy, liczony w stosunku 1:1, wynosi około 25 000 000 zł.

Patronat medialny nad Europejskim Kongresem Gospodarczym 2012 sprawowały telewizje TVN CNBC, TVN24 i TVS; agencje PAP i Thomson Reuters, tytuły prasowe: Dziennik Gazeta Prawna, Polska Dziennik Zachodni, Echo Miasta, Gość Niedzielny, Parkiet Gazeta Giełdy, Trybuna Górnicza, The Warsaw Voice, Warsaw Business Journal i Wprost; magazyny branżowe: Miesięcznik Gospodarczy Nowy Przemysł, Rynek Zdrowia, Rynek Spożywczy oraz portale: wnp.pl, dlahandlu.pl, euractiv.pl, farmer.pl, forsal.pl, money.pl, naszemiasto.pl, nowoczesnafirma.pl, portalsamorzadowy.pl, portalspozywczy.pl, propertynews.pl, rynekzdrowia.pl oraz wyborcza.biz.

 Za zakup mediów i kreację reklam odpowiada organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego, Grupa PTWP SA, wydawca m.in. Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl. Od pierwszej edycji wydarzenia działania komunikacyjne wspiera agencja Imago Public Relations. W ubiegłym roku zostały one nagrodzone „Złotym Spinaczem” w kategorii PR produktu.

###

Europejski Kongres Gospodarczy (European Economic Congress – EEC) w Katowicach
to największa impreza biznesowa w Europie Środkowej,
trzydniowy cykl debat, spotkań i wydarzeń towarzyszących z udziałem najważniejszych osobistości
świata polityki, biznesu, nauki oraz ekonomii.
W 100 sesjach tematycznych, debatach i imprezach towarzyszących EEC udział bierze
około 6000 gości z Polski i z zagranicy.

Europejski Kongres Gospodarczy został uznany za forum jednej z najbardziej reprezentatywnych dyskusji o przyszłości Europy, tezy wystąpień najważniejszych uczestników są często cytowane i szeroko komentowane.

Organizatorem Europejskiego Kongresu Gospodarczego, od pierwszej edycji w 2009 roku,
jest Grupa PTWP SA, wydawca m.in. Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl.

Więcej informacji o Europejskim Kongresie Gospodarczym 2012 www.eecpoland.eu

Zapraszamy również:

Facebook: http://www.facebook.com/EECKatowice

Twitter: https://twitter.com/EECKatowice

Blip: http://eeckatowice.blip.pl/

Pinterest: http://pinterest.com/eecpoland/

Youtube:http://www.youtube.com/user/eecpoland

Wirtualne biuro prasowe:http://media.eecpoland.eu/

Similar Posts