Wiadomości branżowe

15 nowych sklepów franczyzowych sieci Carrefour

Teaser

We wrześniu Carrefour otworzył aż 15 nowych sklepów Carrefour Express i Globi należących do sieci franczyzowej. Nowe placówki handlowe powstały m.in. w małych miejscowościach, takich jak Sobolew i Stromiec, a także w Warszawie, w pobliżu Dworca Centralnego.

Osiągnięcie sukcesu w biznesie jest łatwiejsze, kiedy u boku ma się silnego, stabilnego i doświadczonego partnera. Dla właścicieli małych sklepów spożywczych jest nim Carrefour Polska, ponieważ oferuje partnerom unikatowy koncept franczyzowy, w centrum którego znajdują się potrzeby klienta. Dzięki ofercie franczyzowej Carrefour umacnia swoją pozycję na rynku i stale zdobywa zaufanie nowych franczyzobiorców, którzy przystępują do sieci. Dodatkowo liczni partnerzy ? zachęceni wzrostem rentowności własnych sklepów ? otwierają swoje kolejne placówki pod logo Carrefour Express i Globi. Skutkuje to stałym wzrostem liczby sklepów franczyzowych należących do Carrefour ? we wrześniu ich liczba powiększyła się aż o 15 nowych placówek, a w sumie działa już ponad 380 sklepów Carrefour Express i Globi na terenie całego kraju.

? Prawdziwa franczyza to nie tylko niższe ceny dostaw i szyld sklepu, lecz dużo więcej. Propozycja franczyzowa Carrefour jest ofertą kompleksową. Wspieramy naszych franczyzobiorców przez cały okres trwania umowy i stale zapewniamy im pomoc we wszystkich aspektach zarządzania sklepem. Partnerska franczyza Carrefour opiera się na współpracy i wzajemnym zaufaniu ? mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek Zarządu Carrefour Polska.

Oferta franczyzowa Carrefour jest odpowiedzią na sytuację na rynku małych sklepów spożywczych, które mimo wielu atutów potrzebują wsparcia silnego, doświadczonego partnera. Koncept franczyzowy Carrefour dostosowany jest do lokalnego rynku, dlatego nowe sklepy otwierane są zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich. Eksperci Carrefour nieustannie analizują sytuację na rynku, doskonaląc model partnerskiej współpracy franczyzowej. Carrefour modernizuje wyposażenie sklepów, rozbudowuje nowoczesny system informatyczny oraz na bieżąco dostosowuje asortyment do oczekiwań klienta. Koncept zmienia się stosownie do wymagań rynku, partnerów biznesowych oraz klientów. W centrum zainteresowania Carrefour zawsze pozostaje klient.

Carrefour w Polsce od 2010 roku intensywnie rozwija swój koncept franczyzowy. Obecnie działa już ponad 380 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express i Globi. Każdego miesiąca otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. We wrześniu nowe sklepy franczyzowe należące do sieci powstały m.in. w Warszawie, Krakowie, Zawierciu oraz w małych miejscowościach, takich jak Sobolew i Stromiec.

 

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo ? sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo ? sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100  m2, sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich ? jest nią Globi. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już ponad 380 sklepów franczyzowych.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także jednym z liderów na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts